Monday, October 20, 2008

what is and what should never be

aku masih berkira-kira apa yang aku nk tulis lam blog aku ri ni..lam 3-4 hari da x update..sepanjang hari mgu hari 2 aku hanya ddk umah n ari sab2 aku p open house boy n tolon mne yang patut..jmpa2 kwn2 lame sure give me refreshness---haha..n hari mgu aku abis mcm 2 je..

hmmm..ade beberapa kerat org yang memberi komen berkaitan hal2 blog n bloggers etc ni..katenye ' rajinnya wt blog'...jd jika aku ade blog maknenye aku dikategorikan sbgai rajin ke?..smaada org 2 sekadar berbahasa basi atau pun ade makne disebalik komen 2 aku pun x tau..pada aku--aku stat b'blogging ni pun sbb byk benda dat cannot be said but may only potrayed through words..kadang2 bl kita nk marah somebody, x puas hati n so on--it tooks a lot of courage utk hilangkan sme 2..n i think blog is the best media---terutamanya bagi org yang ske menulis..bkn utk marah je--share idea, thank people, stay in touch n kadang2 ruang utk kita bermuhasabah diri---tp bermuhasabah 2 agak berat--hahaha--kita cr word yang ringan skit--'analisis' maybe...sesuai utk mereka lam bidang aku--analisis then u get to know the problems n then created way to solve those probs..n maybe the suggestion might be usefull to others as a good method or model in solving other probs--hahaha--2 mcm mne planning works...ape ntah aku merapik ni..n about who n wat kind of people yang wt blog ni x menjadi persoalannya..samaada dia 2 anak menteri ke, anak dato' karim ke, tan sri sukirin ke walhal anak penoreh getah sekalipun---nawaitu yang penting--samaada diorang ade kt ceruk ulu n jin bertendang mnepun--as long as there's a will-who they r n wat they do n where they r x jd masalah..

my last p/s:


You can take the girl out of the kampung, but You can't take the kampung out of the girl

1 comment:

amy® said...

i luv ur quote abot kampung2 tu..

but not to remember ..hehe

ada sorg tu kata..'aik org marang tu pun ada blog?....

well..its another issue to being highlight here...haha

Click Me

Related Posts with Thumbnails