Monday, October 13, 2008

overload


'you hope my dear, you hope'

itu yang aku nk cakap ari ni...auk skang ni ngah mengnantuk tahap gaban--n kje menanti yang byak lg, sadisnya sok nk anto..aku masih berhutang satu lg kje ngan fina pasni--waaaa----bak kte fina-'knape ssh sgt ni'..mmg payah dow..aku berdoa dengan hati yang tulus ikhlas agar DRT ni abes cepat2 n berhenti menyesakkan fikiran ak mlm2 sblum tdo...da la smalam aku lik dr opis kol 8.30 pg---disaat org nk masuk opis aku br nk lik umah--da putar2..n mlm ni aku harap akan menjadi malam yang terakhir utk aku stay uup kt opis ni---kemalasan, keboringan, kemarahan, ketidaksanggupan dan yang paling penting jgn smpai aku jd kegilaan..hahaha..

1 comment:

amy® said...

da fact was....korg mmg hebat coz..kalau if aku ada kat rplc skrg...akan ku campak satu copy drt batang padang utk stiap jilid kat muka boss ko...apa dia buat stiap malam? tido lena n bdengkur !! cam sialll....

Click Me

Related Posts with Thumbnails