Wednesday, October 15, 2008

antara takut, benci dan sayang


malam kelmarin aku x de benda nk wat sementara menunggu smpai masa ke opis--aku tgk brita..walaupun aku x ske tgk brita--kte org org yang x tgk brita ni org yang x peka pada perkembangan dunia--penting utk tau perkembangan semasa--tp yang aku tau skang kt brita tiap2 malam crita pasal politik----jgn mara klu aku ckp 2 sme politik sampah---just from my point of view sbgai org ramai yang x tau ape n x sebelahkn spe2..x tau mne yang btul2 nk jaga rakyat ataupun utk diri sendiri---benda2 ni wt aku kagum pada khalifah-kahalifah zaman nabi dl...kalau x salah aku saidina abu bakar as-siddiq--dia akan matikan lilin kerajaan klau dia da abes wt kje...x pakai even lilin pun-tepuk dada tanye la ahli politik 2 sme? brita smpai setengah jam politik---x larat kepala aku nk diisi ngan benda mcm 2..berbalik pd amenda yang aku nk crita awal2 td--tgk2 brita--ade brita yang menarik hati aku---bkn brita gembira tp brita yang menarik ke arah berduka...buang bayi...kt masjid trapung kt trg..kampung aku---brani gak pompuan 2 buang kt masjid...n betapa braninya dia msuk ke rumah allah utk menempah dosa--brita smlm pompuan 2 ditangkap n dihadap ngan tuduhan...sadisnya hanya dia sorang--so--mne perginya teman yang sama bertanggungjwb ngan dia 2--mungkin org akan bertanya? 'masa buat 2 (buang bayi) x kesian ke kt budak 2?'---waaaa---soklan normal yang org akan tnye---but--just put urself in her shoe...seorang, x nikah, x plan, dosa, mak bapak marah, malu, takut, kesakitan, tanpa kawan-lahirlah perasaan takut n ia akan membunuh segala sifat keibuan pd baby 2--aku rase bkn marah yang membunuh baby--tp 'takut' 2 yang da bunuh baby---ni bkn masa kt nk tunding jari pd sesiapa---n last nite--ade stu lg kes--aku x tau buang kt mana--tp de kt taman permainan kot--OMG--sadisnya---kesinnya kt baby--how could they, him, or her do dat....kadang bisikan syaitan 2 sukar ditewaskan? how about u

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails