Thursday, October 16, 2008

8/10 - Koizora

aku raser aku sgt baik hati la dlm bagi markah kt filem2 ni--tp sbb dia mmg bagus..aku ade nmpak poster filem ni mase dia ditayangkan kt m'sia ri 2--mase 2 aku p tgk kt cine leasure..pas2 aku berazam nk p tgk-tp x de plak kt GSC..sudahnya aku lupakan je crita ni..n smalam bl da setel sme kje aku aku amik pluang tgk crita ni online..pas2 aku raser 'cam rugi je aku x tgk crita ni kt wayang'..n aku menangis--sedeyla..aku pantang sikit bab tgk crita mati2 ni

pas2 sbb lagi satu hero dia bad boy--i've said b4 (aku mmg x bley kate tidak pd sesiape yang berimej mcm ni) hahahah...stat tgk awal crita br aku prasan mamat hero 2 sbenarnya mamat yang blakon lam gokusen 3-Haru-kun...

to cut it short, crita dia lebey kurang mcm ni--naive girl n bleach haired boy-in love-mengandung sbb kn rogol ngan org len-gugur-pompuan 2 cr BF len-blech haired kn cancer-bersama balik-n dak laki 2 mati...

as usual aku rase crita ni guna alam semulajadi sbgai dianya tarikan utama...even maksud koizora pun langit cinta..jd elemen hijau, biru air, laut, rumput, langit, awan--smpai wat aku raser---cantiknye jepun!!!!--i'm amaze

Clear skies will mean you are happy. Rain will mean you're crying. Sunset means you are embarrassed. Night will mean you are gently holding me.


selain view dia cantek--ayat2 chinta lam 2 pun membunuh gak-ade satu scene 2 part laki 2 nk jd langit sbb nk sentiasa pandang pompuan 2...touching nye---dat is every girls dream meh--haha

crita sebenarnya diambik dr kisah benar penulisnya sndri n sbb dia sebanrnya true story so ia lebih dekat ngan kita--yang penting sme scene dia cantek n aku raser t aku nk cr CDnye lah..wat collection..paling mengharukan lam crita ni bl keinginan bdk laki 2 cuma 1--make her happin smile (n he energized with her smile walaupun ngah tenat--eventhough x bersama akhhirnya--again?

is dat the realy love definition?----konfuze

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails