Tuesday, October 14, 2008

alhamdulillah dalam x sedar


aku terkejut n x terkata bila aku trima call dr mak cik smalam...aku pass exam PT 2..waaaaku igt ari 2 aku fail kes aku jwb esay dia ntah ape2 aku mengarut---tulisan jgn ckp ckp la mcm cakar anjing--hahaha...walaupun pd org len x de pape tp 4 me--dat s good news..kira da pijak sbelah kaki--dr slama ni aku p exam je tp x lulus...kira y ni de la senyuman sikit---pas exam ni p asesmnt..31-2hb--cuti aku tinggal brape kerat je lg..terpaksala aku korban kn...demi kerjaya yang terchenta...amiiinnn..insyaallah

4 comments:

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

sarah....
tahniah..aku pun turut bergembira..
tu la rezeki walaupun ko kata mengarut orang yang baca tu mesti lembut hati tgk ko punya kertas tu..
TAHNIAH!!!

Unknown said...

haha---tp asesmnt 2 susah la--x pe2, aku akan amik 2 sbgai pengalaman

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
ida said...

waa..sara..tahniah...bl p assessment?

nant dh jd PTD jgn lupe ida ni ye..hehe

Click Me

Related Posts with Thumbnails