Thursday, October 16, 2008

my workstation

opis--mcm rmh kedua sebenarnya utk aku sbb kebanyakan masa adalah ditransfer utk jd office hour walaupun time 2 da kol 10.30 mlm...jd aku nk tunjuk la tmpat yang mengadap tiap2 hari...hehehe..kadang2 bl ade report yang nk dianto smpai aku 24-7 de kt opis..x tipu



inilah tmpat ddk aku kt opis...yang aku menghadap tiap2 hari..coklat2 ni opismet aku n bos aku bagi sbb br blik dr langkawi ri 2...heheh..thanks walaupun aku x ske coklat..yang nmpak balang merah tulis coffee 2 bkn kopi ok...aku org yang alah pd kopi--2 adiah si fina bg kt aku--balang mug--thanks fina...yang pemberat kertas kaler biru abg azhar punya sbb aku ni mengambil alih tempat ddk (bkn kerja) hahaha..jd dia x amik2 ngan aku--unofficially milik aku setakat ni...pic lam frame 2 bkn pic aku--dat r my little sisters..sje nk motivate diri sendiri..lagi--nset 2 pun bkn nset aku--nset gwe adik gwe yang cilop, terpaksa la aku pakai nset polifonik 2...hahaha..pas2--pen mahal 2--bos aku punya--sbb tertinggal x amik2 lg..balang air biru 2 aku li mse zaman study dl kt jusco..hehee..pic kt dinding 2 pic konvo gwe








coklat boy n bos aku bg

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails