Friday, October 10, 2008

gud luck


malam ni aku sempat gak menangis ngan besfren aku..menyokong dia dr jauh.. her bf finally mengaku yang dia sukekn her fren.. wat a supprise..aku igtkan abg long org yang baik berdasarkan ape yang kawan aku crita..aku igt relationship kwn aku kali ni long lasting sikit sbb they look good together n i know my fren loves him so much..if not--y she keep this long distance relationship till now..mse rayer hari 2 --mase dia bercrita pd aku dia sempat wt lawak.. n aku tergelak sama..seriously aku igt mse 2 bnda ni sme x seberat ni..rupanya this is the end--tetiba aku diserang raser bersalah pd kwn aku..patut mse 2 aku comfort dia..tp aku turut join gelakkan dia--sory ni---aku x tau --ia wat aku tertanya2 hubungan kwn aku yang da berusia 3 tahun akhirnya hilang mcm 2 je---becoz of her besfren..i dun know wat kind of fren yang sanggup amik bf kawan sndri yang kt percaya akn tolong jd mata kita sepanjang ddk jauh dr BF---kat kwn aku--dia harap dia leh lupakan hal ni cepat sbb she has other priority besides thinking of his stupid jerk BF..u go girl-----------------i'm here yanie

then how to make sure sesuatu hubungan 2 kekal--dat's a tough question sbb aku x pnah bercinta..klu tanye aku mcm mne nk kekalkan hubungan kwn aku tau la...keep in touch..let them know that u remember them, care 4 them n pastu accept them 4 whoever n whatever kind of person they r...kita pun kurang-dia pun kurang--x de org perfect kt dunia ni meh..sme kualiti ni x leh diapply pd love relationship ke..atau kate org--cakap bley la--yang makan lada aku--that's a good point..kadang2 kita x leh trima kekurangan org---itu yang wat kita menyampah n x leh nk terima org lain---n dat is my fren's BF said--klu btul la kan--member aku telan je la

sempurna--aku x tau apa yang dipandang pada sempurna..ade kate--to have somthin we have to let go somthin else--sme keadaannya dgn sempurna--jika dia sempurna dr satu aspek mesti dia kurang dr aspek len---perhaps..Allah itu maha adil....then sarah n everyone----u maybe dun perfect from 1 angle but maybe u perfect from another angle...haha..pebenda aku merapik ni pun aku x tau...

making relationship is lot more easier than maintaining it i think...pada yang nk cari yang sempurna---gud luck...da jumpa ckp aku yerp? i want to know him/her too--------till then

bubye!!!!!

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails