Thursday, March 12, 2009

white flag


setelah membaca posting aku..ade seorang kakak tanya pada aku..adakah aku takutdengan cinta? dia kata aku sakit..ermmm..sudahnya aku terdiam kejab..memikirkan apa yang kakak tu kata kat aku..aku takut ke tanye aku kt diri aku sendri..atau aku da kibar bendera putih sebelum mencuba..aku raser aku manusia kategori tu...takut dengan perkataan tidak..even bila tgk pertandingan apa-yang melibatkan keputusan menang atau kalah-aku rela x tgk n tanye org macam mne keputusan game tu...aku kalah dengan diri aku sendri mungkin..even sebab utama aku wt blog ni pun sbb aku marah dengan diri aku sendri..sebab kptusan yang aku rasa menyebabkan aku akan sesal benda tu seumur hidup..aku kibar bendera putih sebelum ia sepatutnya dikibarkan i guess

dido-white falg

i know you think that i shouldn't still love u
or tell u that
but i didnt say it
well i'd still have felt it
where's the sense in that?
i promise i'm not traying to make ur life harder
or return to where we r



8 comments:

amy® said...

kak leha ke? heheeh smlm aku jmp dia....sengalllllll

nuna_sarah said...

ko x baik ckp macam tu...bukan dia la

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

hahhah tp perlu ke bendera putih...hehehehe

nuna_sarah said...

ye r...use of the flag to surrender..mcm lagu i surrender yang ko suka dgr tu
hahahaha

Anonymous said...

em, sy pn pernah alami ketakutan mcm wak alami tu. tak berani nk tgk result, tak berani nk buka surat, tak berani nk tgk kesudahan cerita (takut sad ending), tak berani nk tgk kputusan ptandingan, perlawanan, n ketakutan2 lain yg semuanya melibatkn kputusan akhir. lama2, sy paksa diri sy buat kputusan-face it, tetap teguh hadapi semuanya smaada ia suka atau duka, gembira atau sakit. sbb utama sy buat kputusan cmtu, sbb sy mula sedar yg hakikat dunia ni kita mmg tak dpt lari. akhirnya kita tetap tahu jgk ksudahannya wlau kita pejam mata depan TV. so, sy wt kputusan utk hadapi kenyataan. biar sy feel sndiri saat tu, drp sy dgr citer org. hmm..gitu lah.

nuna_sarah said...

kadang2 kalah sesuatu yang x leh diterima..mungkin dimulut kita kata ok-tp dalam hati da berkudis bernanah

Anonymous said...

aah, betul lah, sarah. emm, org2 yg mcm ni kena byk berdoa agar hatinya sembuh. sy teramat yakin, hnya kuasa tuhan bleh sembuhkn hati yg mcm tu, malah kuasa tuhan jgk akan hilangkn ksmua parutnya, insyaAllah.

nuna_sarah said...

amiin

Click Me

Related Posts with Thumbnails