Friday, March 27, 2009

6/10 perfect match


tittle : Bad Couple/Defective Couple
episod : 16 episod
Genre: Romance, comedy
Watch Episodes : mysoju
MV : opening clip
Cast:
Ryu Soo Young - Choi Gi Chan
Shin Eun Gyung - Kim Dang Ja
Byun Jung Soo - Na Dol Soon
Yoo Gun - Seo Jung Soo
Choi Jung Yoon - Han Young
Park Sang Min - Kim Yoon Seok

aku cuba untuk memupuk rasa 'suka' aku pada drama ni..sighh--x dapat..aku da beli akhir tahun lps..mlm td baeu aku dpt khatamkannya...hahaha...satu rekod bagi aku sbb bese aku leh habeskan lam mase 4 hari je...itu petandanya critanya agak memboringkan aku..mungkin pada org len crita ni ok..tak sedar aku sebenarnya kurang gemar konflik cinta 'org dewasa' berbanding konflik cinta budak yang lebih ringan..sebenarnya itu pemilihan utama utk crita yang aku nak beli..kali ini aku mungkin tertarik pada kulit DVDnya agak menarik hati...

crita de 3 view..seorang perempuan A yang nk anak tp x nak lelaki dlm hidup dia sbb dia mmg benci lelaki (a liberal woman and a conservative man-can u just imagine), seorang perempuan B yang hidupnya hanye berputar untuk suami dan anaknya yang tetiba suaminya nk bercerai coz ade pompuan len, dan seorang perempuan C, ibu dan isteri yang cuba berdikari untk anak serta suami...critanya berkisar pasal 3 perempuan ni..

at 1st aku kagum pada perempuan C kerana sanggup utk lupakan kesalahan laki dia walaupun laki dia da buat salah sbb dia x nak cerai..dan aku lagi suka bila part last crita bila laki dia ditinggalkan oleh perempuan simpanan dia-dia nk patah balik-x dpt sbb perempuan C masa tu da berdikari dan sedar yang ada lelaki lain yang hidup kt muka bumi ni selain laki dia...hahahaha

u go girllll

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails