Thursday, March 26, 2009

7/10 - The Reader


aku tgk crita 2 mgu lps bersama crita Slumdog Millionaire..filem ni diadaptasi dr sebuah buku dari tajuk yang sama...walaupun ade adegan yang membuat aku terkejut dan sepatutnya discreeningkn terlebih dahulu-besela crita omputeh..sib baik aku tgk DVD yang tgk kt panggung tu aku tak tau la sejauh mana tapisannya...kita lupakan pasal itu..benda tu bukanla intipati utama yang ingin disampaikan..sejauh mana seorang akan pergi untuk ttp satu rahsia..smpai sejauh tu? hmmmm..my most feveret scene-mase micheal bacekn buku utk hanna-sweet..hahaha

aku tersentuh bila hanna start belajar membaca just to send him letter to say 'thank you'...how she learn word by word berdasarkan kaset yang dihantar oleh micheal...masih memanggil micheal kid walaupun micheal tu bergelar seorang bapak..tp aku sedikit x puas hati melihat dia membunuh diri di akhir crita..y? after all she done-hidup dengan ok di penjara-tp bila time nk kluar dia bunuh diri..malah dia x de intention nk kuar pun..overall crita mmg besh...n aku x panah pun tgk crita yang macam ni n aku x percaya aku leh habiskan smpai ke ending...ending crita membuatkan aku nk patahkan cd tu..hahahaha

I'm not frightened. I'm not frightened of anything. The more I suffer, the more I love. Danger will only increase my love. It will sharpen it, forgive its vice. I will be the only angel you need. You will leave life even more beautiful than you ended it. Heaven will take you back and look at you and say: Only one thing can make a soul complete and that thing is love.

*p/s :aku suka pic yang aku upload ni..klasik..nk wat wallpaper kot org salah paham plak..haahahah

6 comments:

Baijat said...

teringat gambar hitam putih ko yang aku shoot

nuna_sarah said...

hahaha...
klasik dowh

Anonymous said...

mung koyar r 2 saroh..
hahahaha...!!
=D

nuna_sarah said...

npe koya..bkn aku yang klasik..gambo tu..mg saloh paham lalu
dengki r tu..hahahaha

Anonymous said...

tula bila ko nak kasi aku tgk cite tu...
ish ish ish...

nuna_sarah said...

laaa.aku da bg cd kt ijat..ang mintak ngan ijat la

Click Me

Related Posts with Thumbnails