Thursday, March 26, 2009

exam


da boring aku mendengar serta menghadiri benda ni..tp kate org jgn putus asa-ade yang p exam smpai 5 kali baru dpt..yang ni aku baru 1st taim utk KPLI..rekod yang lain-sebelum ni berkali2 gak la aku masuk dewan utk exam len----harap2 kali ni aku mampu tersenyum--------amiiiin

p/s:hari ni aku meeting bersama bos2 kt opis aku dan aku umpama anak ikan disana-agenda utama meeting-pemilihan umno, corruption, politik wang, belanja makan, dato' tu, dato ni, KJ, muhyidin, azalina bla n bla n bla---dan aku terus menjadi pemerhati yang tidak bermulut, mencatat benda2 yang tak perlu---sighhhh

9 comments:

Anonymous said...

wak masuk meeting tu, seakan2 ikan yg masuk
lukah -xbleh dh nk lari kuar @ patah balik
kan? -mmg tension, sighh! -spt pepatah melayu:
menahan lukah di pergentingan
= menahan pekerja kt dlm meeting yg tah ape2
= membina tol di lebuh raya
= masuk parking yg brbayar, xfree.

Anonymous said...

sy ada tinggalkn komen kt blog boy,
gini bunyinya:

utk boy aka hafizanis, nuna sarah,
n sape2 yg nk amik KPLI tp
blum penah tgk soalan2 dia,
bleh dptkn buku contoh soalan dia
kt MPH @ popular mlm ni.
bleh la korang study sket2 mlm ni.
esok dh nk test dh.
kwn sy pernah beli buku tu.
gud luck guys.

nuna_sarah said...

raser utk hari esok kami akan p macam ilmu penuh didada je..hahaha

nuna_sarah said...

pepepun thanks

amy® said...

aku tharu punyai kawan seperti mu...(bkn utk ko sarah) utk kwn ko tu....

newayy gudluxxxx

Anonymous said...

hahaha..!
muhammad ni sorg yg sgt baek oke..
so..
how come sroh..??
=)

btw..
chaiyok2.........!!!!!!!!!

hafizanis said...

tu la baek kan muhammad ni..
tak sabar nak tgk scara realiti sapa muhammad ni...heheheh...

to muhammad : kami nak cuba beli tp mcm dah lambat, je to kami berusaha menjawab walaupun kadang2 dalam hati tu mencarut je keje time nak menjawab...

so sapa yang dpt interview KPLI tu nnt gud luckla ek...heheheh (mcm pasrah je tak dpt)

Fina Nawawi said...

lain kali..kalo ko dijemput untuk menghadiri meeting seperti itu lagi, undur diri dgn baik dgn mengatakan, "en, keje sy byk lagi lah.sy tak nak keje sabtu ahad."

kirim salam kat muhammad..hehe

nuna_sarah said...

hahaha...
waalaikummussalam
muhammad telah mengumpul kelompok peminatnya disini

^_^

Click Me

Related Posts with Thumbnails