Tuesday, March 17, 2009

rasa macam


huh....kalaula aku bley berhenti mengeluh
cuba untuk lebih meletakkan aku dlm kasut org lain dengan intensif lg...tapi seseorang meberi nasihat pd aku-kadang bimbang kasut itu tdak sesuai dengan kita...x sama saiz n brand-hahaha...big appetie

too lazy to move
rasa cam nk pijak2 nset aku-sbb da rosak
rasa cam nk online sepanjang masa di waktu bekerja
rasa macm nk p sopping cam jutawan
rasa macam nk blik kg
rasa mcm g jejalan-kt pulau maybe
rase mcm nk g curik kucing ej sekor-hahaha

sumtime these are a mind treatment 4 me----i like the word rasa macam
hahahah

22 comments:

amy® said...

next month..jom ke pulau perhentian..or pangkor...aku adjust smua...mau?

nuna_sarah said...

waaaaaaaaaaaaaaa
bunyi cam beshh
aku da survey senarnya mi..
tp cam budget lam 300..waa-too much la
aku da kumpul wit nk p jogja ni
klu 2++ ok lg la

Anonymous said...

nk ikuttt..jom p pangkor jela..dkat skit ngan aku..-add-

nuna_sarah said...

nk itot eh
girls out..hahahaha

nuna_sarah said...

add-lupa nk ckp
t ko online...aku nk tnye ko pasal pn. mazwin laaa.
nk mintak tlg dia jd refree aku

Anonymous said...

wahhh...sume de blog dh yek :D

nuna_sarah said...

abang tetiba dtg-x tau lak org tua ni de blog

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

nak ikut jugak...nak jugak jugak....tp bwah budget rm250 ada tak...

nuna_sarah said...

aku stuju ngan boy

Anonymous said...

klu p pangkor leh aku survey2..tp nk p biler?time cuti skolah penuh la bai...-add

nuna_sarah said...

kata nk p bln 4
bln 4 cuti skola ke?

Anonymous said...

jejalan pulau: ish2, bleh ke sy nk tumpang rasa best gak? bestnya klu dpt g jejalan kt pulau..amik angin laut. lupakan seketika kesemuanya :)

mind treatment (rasa macam): teringat kata2 "If you can imagine it, you can achieve it. If you can dream it, you can become it", oleh William A. Ward, yg 'selari' dgn kata2 Allah dlm sbuah hadith qudsi: "Aku adalah sepertimana sangkaan (sangka, andai, bayang, duga, agak, imagine, ilustrate, dream, etc.) hambaKu terhadapKu..." (hadith sahih rwyat bukhari, muslim n tirmizi)

cuti sek: klu nk rujuk cuti sekolah Malaysia, klik sini dan cuti sek Malaysia+Singapore, klik sini.

Anonymous said...

ah'ha add bulan 4 la..
to : emm...muhammad nak ikut..betul ke..emm ok la..leh join skali klu tak nnt aku sorg je laki..ko laki ker?mana tahu just guna nama muhammad ni je..jomla...

nuna_sarah said...

hahaha..so muhammad
org da pelawa tu..
tetiba boy plak berminat ngan muhammad-konpius
hahaha

Anonymous said...

tmaksih hafiznis (a.k.a boy, mnurut riwayat sarah) sb pelawa sy. smg Tuhan anugrahkn kbaikn pd wk. hehehe..sb boy kata dia sorg je laki. ksian plk kt boy klu sorg je laki :) tp blum cnfirm la. :)

nuna_sarah said...

:)
kira diambil pertimbangan yang sewajarnya la yer muhammad..so boy de kawan

Anonymous said...

emm tula..jomla muhammad..apa salahnye...merapatkan silaturrakim antara kita umat islam..

to sarah :iam not interest pun kt muhammad ni..cuma nak tgk je sapa geranganya..yg slalu mengomen di blog ko yang CANTEKKKK SGT ni..
hehehehe gurau je..

Anonymous said...

haha..btl kate boy..sape la agaknyer muhammad ni..ayat cm power la jugak..huhuhu...ok2..aku t aku survey..mggu dpn aku bg keputusan budget k..-add-

nuna_sarah said...

cari yang paling murah add
klu de pakej lg baguih-ke nk p lenggang kangkung mcm tu je?

Anonymous said...

sarah mmg mcm tu..nak senang je keje dia..
tp nak bayr sikit...
BANYAK CANTEK MUKA KO!!
..
ok add..survey ek...nak buat budget april2009

nuna_sarah said...

hahaha
of cos my dear--lgpun byk event menarik sepanjang april ni-yang da delay dr mac
1.teater
2.picnic
3.melancong

n sume tu-----MONEY

Anonymous said...

wei..RM50++ leh x?penginapan smlm + snoklng + mkn mlm je skali..tapi nk g brp org?

Click Me

Related Posts with Thumbnails