Tuesday, March 17, 2009

sugar glider


sebenarnya da lama aku survey nk cari pet untuk jd companion aku..aku ske binatang terutamanya yang bermata bulat n suka melingkar kt kita...hehehe...suatu masa dulu aku pernah terpk utk bela kucing je tp sbb keadaan rumah menghalang aku batalkan saja niat aku tu..teringat aku 3 tahun lps aku pernah melawat zoo malam melaka..n aku ade tengok satu binatang tu...bermata besar dan sekecil tapak tangan je...klu lam kartun yang madagascar ade watak tu...tapi benda alah tu cutenye...baru2 ni mase bercerita ngan membe aku dia suggest kt aku soh aku try search pasal sugar glider..membe aku kucingnye nyer fan..kt umah dia je de 7 eko kucing skang...sugar glider cam menarik minat aku gak ni...paling penting dia suka bermain..plus dia extremely cute...lg satu dia comel sbb aku leh bawak dia kemana2-asalkan ade bonding pouch dia-comel..tp b4 that byk benda kena pk..cage dia+budget+space+makanan plus i must spend a lot of time playing with him...ade masa ke aku? tgk la..aku timbang2--nak jage dia sama mcm adopt anak-satu tanggungjawab..aku x nak akhirnya sugar glider ni sengsara plak ngan aku..ku timbang2 dulu la

really wish i can have one

3 comments:

Anonymous said...

tgk email aku ator ke mg..
ade 1gmbr 2..
sugar glider..
very small n cute animal..
=)

nuna_sarah said...

tu r...mg sokong x klu aku bela
mg caye ke aku x?
hahahaha

Anonymous said...

bela r..
aku pn mcm bminat gok nk bela ni..
x r boring sgt..
tp xyakin g stakat ni..
mg try r..
lgpn aku xtau nk bela np..

Click Me

Related Posts with Thumbnails