Saturday, March 14, 2009

9/10 race to the witch mountain


aku da planning tgk cite ni mase tgk preview dia lg..nmpak best plus ade 'the rock'..hahaha..a big man with a big heart..x tau la dia kt luar camne..tapi dia nmpak cool habes lam citer tu..oleh sbab mlm mgu, aku tkut nak pergi serbu mcm tu je wayang, takut tiket habes..lg2 sebab utama membe aku ajak tengok kt mid valley...bese ktorg tgk kt times square je-x ramai n dekat ngan umah..da driver kata kt mid valley, aku pun kena follow la..korang bayang la klu park kt TS (times square)...kita kena bayar lam 9.00 parking-perghhhh...bza ngan MV yang kena singgit je--singgit je? 8.00 henggit tu beza...agak2 brape henggit la diorang dapat parking saja sebulan...x yah nk fenin2 nk pk org x sewa kedai...sbb aku tgk kt TS tu floor yang kt atas byk gila yang kosong lg--x tau la klu dia simpan space utk event ke ape ke..x pe la..jadi aku pun call la GSC booking tiket utk 3 org..utk dijadikan citer-budak2 nk p lepas OIM..ok la aku ckp..da tu punya bekejar2 kitaorg p kaunter tiket...sorang lg cari parking..aku bukak wallet de 25 henggit je...tiket 3 org mesti 30++..aku tanye kawan aku ko ade brape?------10 henggit katanya...mampus...tapi aku p jgk kaunter...x tau kena brape henggit...si mamat kaunter tekan2 kuar la satu nombor yang membuat muka kawan aku n aku skali pucat...37.00..aku cuma ada 35 henggit bulat--malu gila la time tu...dengan muka tebal aku n kawan aku pun belek wallet n poket mencari duit syiling...hahahahaha...da 4 inci muka aku time tu-salah sendiri..setelah dikira2 culup la lg 2 henggit..hahaha--alhamdulillah

da masuk wayang-ddk tempt tmpt letak tgn kt seat tu leh tercabut plak-bley angkat2 letak kt bwh..tergelak2 aku n kwn aku--bwk blik rumah kte aku-senang nk letak air sebab ade lubang..hahahaa

bila cte stat---awal2 lg aku da ske...sbb dia terus thrill..x de hangat2 enjin terus stat je...sara n seth-teenage alien yang smpai kt bumi and each of them hav a special ability...met with a taxi driver -'the rock'..they want to save their planet n the same time utk elakkan bumi diserang....n da journey begins...seth tu slalu gaduh ngan kakak dia sbb dia x percaya manusia...manusia mmg agak sukar untuk dipercaya kn? agreed

15 comments:

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

tula lain kali prepare duit awal..hehehehe

Anonymous said...

sy rasa, mamat kaunter tu pn tak tau apa2 pn :) nh RM10 utk beli combo popcorn+air :) ---valkyrie lakonan tom cruise.

nuna_sarah said...

x de maknenye dia tak tau..sya siap wt kuar wit 1 sen ag...hahaha
gulp..valkyrie--agak berat..kot2 sya diawang-awangan masa tgk..hahaha-sbb x paham

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...
This comment has been removed by the author.
CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

hahahahah..tu pun kombo popcorn kongsi ngan aku...
bila nak tong2 ni...hehehehe..sory ek muhammad aku kongsi makan popcorn ngan nuna sarah..tp dia ni dah mcm kakak aku...hehehehe

nuna_sarah said...

ceh---x kn itu pun nk announce lam blog ke
lupa la--t aku bayar kt nko
kakak laaaaaaa

Anonymous said...

alah, apa salahnya klu skali skala adik plk yg blanja kakak.. :)

nuna_sarah said...

betulllllllllllllll
agreed

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

emm..hello muhammad..sekalu sekala tak pela..ni dah berkali kala...heheheh..but kitaorg ni adik beradik lain mak n ayah...

may i know..who r u ek muhammad..ko ni mcm kenal je nuna@sarah.. ni...

amy® said...

yg pasti bkn bf aku....hehehe

Anonymous said...

hahahah ko mmg sesuai ngan nama ko gedixla ko ni..aku nak tahu sapa muhammad ni..

Anonymous said...

to sarah, gedixta n hafizanis: sepusat sepusing, mak lain, pak asing. :)

to hafizanis: bak kata siti, biarlah rahsia..hehe :)

nuna_sarah said...

to amy : ko tetiba nk masuk daun plak

nuna_sarah said...

and it reamain unsolved--

to boy: ko memang kn..ko comment lg benda2 ngarut tu aku block ko

Baijat said...

wayang2 gak......

Click Me

Related Posts with Thumbnails