Monday, December 15, 2008

x bley blah

hari raya hari tuh aku tgk tv ngan spupu aku sme2-ade iklan yang leh donload lagu untuk henpon tuh-irwan shah "ku tunggu jandamu"---bapak ngongong tajuk dia- x de tajuk lain ke--n smalam aku terkejut lagi-member aku soh aku cari lagu yang bertajuk "aku mahu yang besar"-waaa--separuh dari aku nk jerit ckp'bapak bengong tajuk dia'-hahaha-tapi makin lama bila aku try2 search mmg byk la yang tajuk lagu yang mmg x bley blah..antaranya lagu dewi 'jangan cucuk belakang'--yang ni mmg x lepas la nk masuk radio malaysia aku rase--hahaha--bapak tersirat dianya maksud-atau aku yang pk lebih-hahahaha-lagu satu lagu yang mmg x bley la-mengapa x masuk kalau x ketuk? or sumthin like that...aku mcm-suprise? how come lagu tuh leh kuar ngan lirik mcm tuh..tergamaknya dia..x pe r...sje je aku nk membebel sbb aku x tau nk bagi entry pe ri ni

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails