Tuesday, December 30, 2008

its finally here


2008---end of 2008 already...cam x caya je..dan aku raser mcm separuh kaki aku masih x percaya aku akan melangkah ke umo 25-da suku abad..aku hidup kt muka bumi..huh-sounds very old to me...still cant believe i'm 25 years OLd now..aku raser aku masih the same sarah yang main opis sentri ngan dak2 kampung, sarah yang menangis sbb x dpt tgk crita flasman, sarah yang malas p skolah, sarah yang slalu main sepak botol ujung koridor sekolah, sarah yang lewat ke klas time lajo dulu-now 25? cubit aku supaya dua-dua belah kaki aku ni berpijak di bumi yang nyata...

aku harap tahun 2009 aku dapat buat benda yang aku x dpt buat untuk tahun 2008...i wish this 2009-i will become the better version of nuna-a good one perhaps..everyone hoping that i think...

1.more courage
2.more 'iman'
3.more smile
4.more fulus
5.more chance

jika ditanya pasal azam...aku x tau nk ckp pe...aku x pernah berazam..slalu the same me : just follow the flow..mungkin sbb 2 aku x pnah berubah...ntahla...azam tu macam sesuatu yang leh dikata je...karang aku x wat...kang ujung thun 2009 bl aku bace azam thun ni mesti aku nk sekeh kepala aku sendiri taim tuh...but maybe..i keep writing...coz i know...i luv it...

hope next year : i can keep on smiling

1 comment:

Edi Fadli said...

slm kunjungan dr kwn2 mu...

Click Me

Related Posts with Thumbnails