Saturday, December 20, 2008

faith-u kill me


memilih bukan benda yang mudah-samaada pilihan kita akan jadi perkara yang sangat betul dan kadang-kadang akan jadi pilihan yang x sanggup kita nak ingat pun sbb all thing goes wrong..if its simply a tick of yes or no? then y people keep asking 3rd opinion-plus me too-cannot even believe on my own choice-adakalanya bila da salah pilih-i didnt have any courage even to look into the mirror-coz i think-me on the mirror keep blaming+laughing+torchering-u sucks, u idiot n u stupid, u looser---macam aku nak pecahkan sme cermin kat dunia ni...walaupun pilihan yang aku wat tu da lapuk+lame+even not in 'to remember list'...it keep bumps into my mind everytime i look into the mirror-dan kesilapan aku hanya satu-believe in myself-sumtime, when we put a lot of hope-he kills u-huh-i just believe in myself too much..aku da salah pilih...and all the way-i keep believing all this crap..i'm done..sumtimes faith does not enough to live-coz it will turn back on u

2 comments:

amy® said...

i believe in faith....sumtimes we shouldn try so hard.....n juz leave all to God...Dia lebih tau apa yg tbaik tuk kita....cuma situasi 'dilema' itu dtg utk mnguji kita....n itu la stage paling sukar sebelum kita rasa kita 'ok'......

nuna_sarah said...

aku x tau..kadang benda yang kita pk penting dimata kita tp kt org lain mcm ddk hujung kaki je

Click Me

Related Posts with Thumbnails