Tuesday, December 30, 2008

7/10 - brainscan : aku dan topi ajaib


at 1st, aku raser biar betul aku nk p tgk crita ni...tp disebabkan tiket histeria da abes maka terpaksala aku p tgk crita..tp-hahahaha..aku tgk 2 kali tu crita ni..smalam ngan bdk2 opis aku n 2 hari lepas ngan bdk2 klas aku taim blaja tu..aku gelak smpai kuar air mata crita ni...walaupun agak nmpak terang2 yang crita typical crita metrowealth-tp ok la utk crita komedi..

yang paling menarik perhatian aku pada mek n zul yahya..mmg tabik r pd diorang...sgt pandai berdialog n aku raser dialog2 kuar spontan je...n they good at it...utk 20 minit pertama agak boring la...raser nk kuar panggung pun ok..pastu ok la...antara part2 yang aku gelak gila n besh antaranya :

1.part yang mek suruh laki dia beli pencuci muka 'suai puyeng'- apekebenda ntah jenama..hahaha...aku x pnah dengar pun..klu laki dia x beli-kate mek: saya berjanji akan nyanyi lagu mok yong 7 hari 7 malam...hahaha

2.part yang dia da stat bertuka badan tu : abe we, x dop blake doh, ti x sir jadi lagu ni, kulit itam, urat timbul, busuk kemenyan..hahahaha

3.part yang si ketot tu merani-aku x leh bla...hahahahaha

overall, cte ni ok..nasihat aku pada yang x ske lawak spastik jgn p...wt korang marah je..tp klu nk p lek2 leh la try...happy watching guys..haha

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails