Wednesday, December 3, 2008

6/10 - antoo fighter


asslamualaikum..hehe..lame aku x menulis...ddk pos entry lagu tuh je..lagu ai no uta tu..bapak besh..x tipu..pi search kt tenet..aku x reti nk letak link..hehe...inuyasha nyer ost skali aku raser..pepepun aku sebenarnya sangat penat..penat minda n badan-2 -3 kali berulang alik dari trg mcm kl-s.alam aku wt trg tuh..hehe...pepun smalam aku p la menghabes kan mana2 saki baki duit yang ada..hahaha..aku p ngan dak umah aku...nak ajak sowang member bek aku tgk cte ni dia jual mahal..aku sebenarnya nk tgk bront palarae..hahaha..maner leh x tgk citer husin mentibang belakon..ok tuh..

bila tgk aku terkejut..usin mentibang jadi lembut la plak lam cter ni..bley laa...overall cre ni ok la..untuk yang mmg saje nk lepaskn penat..x nak berat2..just sit n njoy da movie..tp sesuai pada yang berpikiran jauh kononnya-memikirkan mana yang logik n mana yang tak..x usah la menghabiskan air liur korang mengomen cter ni-kalu da tau yang cte ni mmg latar dia mcm tuh..logik x logik buang tepi...klu korang leh ddk lam wayang- habiskan 2 jam setengah tgk stephen chow nyer movie lebih kurang 'ntahpape' cam crita ni dan kuar sambil tersenyum-y dont try dis movie..sokon2..haha..da macam spoof movie pun de gak aku tgk cte ni..haha..cuma setting pelakon tu leh tuka yang lebih 'ok' sho gak..sian aku tgk antu2 tuh..terutama antu yang jelir2 tuh-mesti penat ddk jelir lidah dari awal smpai abes..hahaha

akhir kata-marila sama-sama menentang berjuang berkorban demi keamanan yang cemerlang gemilang dan tebilang-"mampus ko setan" -petikan antoo fighter

1 comment:

amy® said...

aku nak tgk jugak.............arghhhhhhhhh bz sampai ujung tahun n tahun depan....benciiiii.....

Click Me

Related Posts with Thumbnails