Tuesday, December 23, 2008

i lost my -s.a.r.a.h


i lost my ring--uwaaaa--walaupun cincin 2 bukan la mahal-tapi mahal atau murah bukan ukuran kenangan cincin 2--sedey sangat-kawan aku kate aku cam org gila da cari cincin tu lam air n pasir--ni sume pasal ej la-nk amik pic dia nyer pasal-cincin ku tergadai-sedey2...

ri ahad ari tu-aku p outing paling menarik utk bulan ni-aku p berkelah kt sg gabai untuk kedua kalinya-katenya trip2 berkelah mcm ni nk dijadikan trip bulan ktorg as RPLC's..hahaha...so setelah penat lelah mendaki beratus2 anak tangga n mendaki bukit yang ada--sampai la kitaorg kt sungai gabai yang indah tu..sampai je masing2 terus menyambar makanan-yang ktorg da bahagikan tugas awal2 lg-boy n ej-wat mee goreng, air n goreng nugget manakala aku n fina wat senwich telur n sardin--cam berat sebelah kn..hahahaha...pastu berendam lama gak lam air...lam gelak2 tu aku teringat yang kitrg ni da mcm sepasang adik beradik--haha--aku n boy mmg adik beradik dr dulu--fina n ej hari tu br declare jd adik beradik---hahahaha-jgn mara fina n ej..aku gurau2 je

ondawy lik 2 msing2 da pancit..sbb mlm sblum tu aku, boy n fina lik kol 4 pg dr opis tp pasal semangat nk p berkelah-kitaorg kuatkan semangat..hehehe..blik tu aku n boy plak p habeskan tugas aku n dia cari hadiah untuk abg paiz--pastu p cari kotak lagi..pasal adiah besar2-beli pembalut je da 20 henggit. mcm mne...rugi2..ikut aku ikat ngan reben sudah..tp kang x semenggah plak..hahah..ape2 pun semoga abg ske adiah yang bakal kitaorg bg--selamat kawen bang

3 comments:

Anonymous said...

ko seorang saja yg men'declare'kan aku n ej sebagai adik beradik tidak seibu dan tidak juga sebapa.haha....ej chindian...aku melayu..kami menyambut perayaan yg amat berbeza sekali..haha

nuna_sarah said...

haha
perak man bagi komen

Baijat said...

chenchen apa tu?

Click Me

Related Posts with Thumbnails