Wednesday, July 8, 2009

women and praise



semalam aku bersembang dengan fani, teman aku dari indonesia..dengan fani aku mesti ade 'topik' yang dibincangkn..tapi kali ini aku walaupun pahit aku terpaksa bersetuju.. :(...semuanya bermula dengan status fani yang berbunyi 'Praise, like gold and diamonds, owes its value only to its scarcity'..fani slalu meletakkan quote yang digemarinya di status..kadang2 aku rasa dia ni sungguh puitis...katanya 'melayu mmg sepatutnya puitis' fani-fani


nuna : The sweetest of all sounds is praise
fani indraka : haha

fani indraka : terutama wanita sangat suka dipuji
nuna
: hehe
nuna : normal bg wanita..
nuna
: they like words
nuna
: bkn praktikalnya
nuna
: Praise the wise man behind his back, but a woman to her face - Welch Proverb
fani indraka : haha pepatah yang sangat benar

nuna
: hehehe
nuna
: bkn semua fani
fani indraka : mostly

nuna
: iya...tp masih bukan semua
nuna
: (tak mahu kalah)
nuna
: hahahaha
fani indraka : mostly kan bukan semua

fani indraka : hahaha

fani indraka : tapi tetap suka dipuji kan,,,
fani indraka : haha
nuna
: iya
nuna
: moga selepas dipuji dia macam padi bkn kaduk



perbualan mati disitu sahaja..sori fani aku mendedahkan perbualan kita ^_^
hanya untuk dikongsi bersama..mungkin betul apa yang dikata fani..tapi secara logiknya...tanpa pujian kepada wanita-tidak akan ada lagi lagu yang indah2 seperti dealova, engkau laksana bulan, nur nilam sari, gadis melayu, god must spend a little more time on u, n beratus ratus lagi lagu yang memuji wanita...kamu yang memanjakan kami fani-hehehehe

2 comments:

Nusin Bin Ahap said...

bagusnya.. leh hafal tiap perbualan tu...

nuna_sarah said...

lupa nk ckp tu pervualan dr YM
^-^

Click Me

Related Posts with Thumbnails