Wednesday, July 8, 2009

over is over which is not over


aku fikir pepatah over is over hanya tipu semata-mata...ibarat ikan yang telah terkena mata kail dan dilepaskan semula ke sungai oleh pemancing..n ikan itu akan hidup seumurnya dengan bisa pancing tu..over is not over..penipu yang tidak berjaya..penyebab utama adalah lagu ni...over is over which is never over


Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku
Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

1 comment:

amy® said...

people forgive n forget..dats how we survive...mcm aku....aku xpnah pcaya pd 'dah xda jodoh' or wat so ever... sbb we never knu wat will happen next.....n too early to give up..too early to say sorry...to early to blame here n there....so 'berserah' is da best action....

smile :)

Click Me

Related Posts with Thumbnails