Wednesday, July 29, 2009

musim buah

hari ahad mgu lepas aku kebetulan pergi site aku kt kemaman n KT..so aku bawak la kwn2 opis aku p umah aku kt trg..makan buah..rindu ngan umah aku...rase syg buah tu dibiar macam tu aje..yang si bdk2 ni excited dengan buah yang ade kt laman rumah..hehehe...makan kenyang2

buah durian yang aku kutip..tu pun byk ag yang x terkutip

tangan abg azhar ngah amik duku...sib buik x yah panjat



rambutan..pak cik gergaji dahan dia..klu x ken panjat..spe yang yang sanggup panjat



ej ngah tekun kait rambutan...tapi hampeh...x leh harap satu sen..

beria ej menunjukkan buah manggis kat ktorg


buah cempedak di dalam pagar..ambil galah tolong jolokkan...saya budak baru belajar-mana yang masak sya x tau-sya hanya tau makan
-__-


p/s:credit pics from kak linda




No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails