Thursday, November 13, 2008

surat saman


aku mulakan post aku ri ni ngan - syukur alhamdulillah.. sbb da abes present--finally... tp bila nk settle ntah benda 2.. n i'm here.. sitting on my chair-- n looking to those invitation cards..uarrrghhhh... ramai da nk kawen--nk tukar status single ke not available anymore... to name a few--

1.abg paiz (27dis)
2.abg azhar (20 dis)
3.ita&duan (6dis)
4.faizan(21nov)


waaa--ramai 2---2 x kira yang da tuka status dr single n berdua-hahaha--korang tau aku ckp pasal sape kn...pd abg-abg aku yang nk kawen 2---semoga berbahagia n dapat anak comel-comel.. to ita n abg besor : u own her ---dont look back..

n tahun ni aku gigit jari lagi!!!!

4 comments:

ida said...

slm..i sara...dh edar ek kad abg faidz..x dpt lg pn..huhu..papepn..kalu korang nk p jgn lupe invite ida utk join gak ek..hehe....xpe..biar gigit jari skrg..jgn gigit jari later...hehe...anyway moga cpt2 dpt jodoh ek..uit..for me or u?huhuhuu

Anonymous said...

idaaaa---ala abg bagi by hand je..yang len2 dia post kot..sarah

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

sabar sarah..nnt dtg la jodoh tu kenala berdoa..ko pun gatal byk layan jantan tak penah gam ngan seorg

nuna_sarah said...

mne ade aku layan ramai!!
ko jgn nk tutup market aku nok
hahaha
aku nk sebarkan pasaran ni

Click Me

Related Posts with Thumbnails