Wednesday, November 12, 2008

judge it urself


siapalah aku untuk bersuara pasal hal ni..hanya yang masih belum cukup ilmu n sendiri masih setengah masak lagi..tapi aku masih tau mana yang baik-mana yang buruk-masih teguh di jalan yang aku lalu ni..aku seacrh web ari ni tetiba bnyk plak pasal sajak kematian..hanya kerana sebab 2 orang yang melatah pasal video 2..satu malaysia turut kecoh..sampai menteri campur tangan..aku tak tau siapakah yang kurang bijak-menteri, mak bapak yang mengadu atau press yang sibuk mencari spe yang patut yang ditunding jari..yang paling aku menyampah dan sakit hati--penghasilan klip video 2 turut dicadangkan oleh mak bapak yang mengadu spya disiat--nama doktor-org berpelajaran..tapi merah muka aku mase dia kte macam 2..orang yang buat video 2 hanya berniat berjuang-menberi pendedahan--lain la yang ditunjuk 2 adalah video sex ke, dera2 ke yang betul2 hilang dari batas norma--terlampau protectivekah mereke? ada juga komen yang kata kita perlu seiring ngan zaman--meaning seiring dengan zaman kita da x bley buat mcm 2 ke? tuhan 2 maha adil...mungkin pendedahan pada pelajar darjah 1 dan 2 membuatkan mereka terkejut..atau yang mereke terkejut sbb mak bapak mereke mmg x pnah semayang? ask urself

Satu maksud Hadis Nabi SAW :

'Orang yang paling cerdik, adalah mereka yang banyak mengingati mati'

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails