Monday, November 24, 2008

6/10 - Quarantine


mase aku tengah pilih movie apa yang nak ditengok-for sure mmg aku x nk tengok 007..nk tgk madagarcar tapi x de tiket..so aku pun p la tgk qurantine untuk memenuhi masa ahad ri 2..aku tak tau pun crita 18SG atau PL ntah.. aku tengok je...merelakan kaki melangkah masuk..lagupun da lame aku tak tengok crita omputeh..asyik cite thai, cina n melayu je...

mula-mula agak memeningkan kepala sebab movie ni memang cam dia mcm haram..aku ingat awal-awal je..rupa2nya sampai ke saat akhir..pasal rakaman tv-konon cam rancangan night shift la..kebetulan pasal kisah bomba..malam 2 dapat call..diorang p join-rupanya ade epidermik lam apartmen 2..aku ingatkan sumkind of zombie muvie--rupanya tak..sume org lam apartment tu diquarantine kn..termasuk yang x kena penyakit tuh..that the hard thing-macam mne larikan diri at the same time-letrik x de dan pesakit tu ade dimana-mana...scene2 mengejutkan memang banyak r..mengerikan pun ada gak la sikit2..part yang makan-makan and siat2 daging tu..hahahaha....at the end-sume lam apartmen mati-sebab wabak tu..pengajarannya- to save other we have to kills other? dont we

4 comments:

Anonymous said...

citer yg from de beginnin' till de end yg sgt nth ape2..huhuhu..24 jam ngn cam..ak yg naik rimas..kire cter nie mcm p***t ler..hahaha..tp byk gak scene yg terkejot2 kan ak..smpi tutop2 mate ler..kunun xnk tgk ler..ahaks!!! kalu de muvie best leh kite tgk lg yerk nuna!!!

nuna_sarah said...

boleh2----tiketnya bisa duhulur free sih

Anonymous said...

emm yang penting d tgk wayang tak ajak aku..tak pe...

nuna_sarah said...

ko sibuk nk p karnival kerja 2

Click Me

Related Posts with Thumbnails