Monday, November 17, 2008

8/10 - little brother


2 malam lepas ari mgu aku mmg boring tahap gaban-tuka channel2-tup aku tertengok la crita ni kt 8tv. crita pasal macam mne seorang adik react bila dia tau abg dia dpt penyakit barah.klu crita mcm 2 besa la-mmg byk part2 yang sedey x hinggat..sempat gak la aku menitiskn air mata..sbb dia sgt syg abg dia 2..part yang diorang berlari turun bukit nk cari tarzan utk selamatkn abg dia mmg comel-nmpak dia sangat berusaha walaupun pada mata orang dewasa ia perbuatan yang sia-sia- this movie was based on a tru story that in the end abg dia buta tetapi masih jalani pembedahan sbb sakit barah tu--dia plak-budak cmel baju merah ni--from a bad boy turn to a guardian angel to his brother--cute meh-last scene yang wat aku nk gelak dia sibuk nk tolong abg dia pakai baju--hahaha--comel--aku raser da spuluh kali da aku ckp comel

tp yang aku nk hilite kt sini--KECOMELAN-budak 2..da la pandai blakon-nmpak real gila bila dia marah n mengamuk ke ape ke..bkn sebarang2-utk cte ni dia tercalon aktor pling muda yang dpt anugerah..so-cter ni mmg bes...comel gila-mungkin sebab dianye eyelid kot..hahaha---comel

pastu pic terbaru dia---da besar da bdk ni rupanya...aku lupa nme dia--park jun bi or sumthin like that la...ni da besar t-mmg jd pujaan ramai-siap leh menari lagi mase pembukaan anugerah 2--perghh--x macam umo dia langsung--lahir tahun 1994 mean umur dia da 14 tahun..comel-

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails