Monday, November 3, 2008

104-my not so lucky no.

hello..i'm back in bisnes..hehe..uiih lmegak aku tinggalkan blog ni..lam seminggu..aku da slamat sampai ke kl n kembali bekerja. hari mgu ari 2 aku p TAC-asesment utk jd PTN..waaaa..dengan konfident aku leh kate yang this might be the 1st n the last time aku apply jwtn 2..kalau aku dr awal2 lagi dia payah mcm ni..x de la aku beria2 apply jwtn 2..aku x mintak PTD pun sbb aku tau setakat mne kemampuan aku..n bl da p sana baru aku tau yang TAC ni menggunakan modul penilaian PTD utk nilai pemohon2 ni sme....waaaaa....n luckily aku berjaya tanpa menspoilkan apa2 sepanjang TAC ni..alhamdulillah

antara aktiviti kt INTIM (INTAN wilayah Timur) kat kemaman ari 2 melibatkan pengucapan awam, public speaking, debat ala parlimen, pas2 de kje grouping n individual n larian 2.4 km..hahaha..part larian 2 mmg awal2 aku da menyerah kalah..sib baik bkn no last je..chaiyunk2 sarah...n the bad new-aku antara yang menjadi penyanyi solo ari sbb pkai baju itam-aku x prasan plak dia soh pakai baju putih...hahaah...n my lucky (lucky ke ) 104..itula no.pasport aku kt situ...

da habis n masa TAC itu, aku raser mcm-----aku x suka environment 'formal' yang sentiasa ade disitu..wt aku raser lemas n kena jd org lain n pelakon terbaik utk mainkan watak sarah sebagai sorang yang formal..pada yang kenal aku tau la aku yang seorang yang 'hentam sajalah'...tp kt TAC ni-it's all about formality...itu yang jelasnye..t la..klu da ade pic t aku upload..jika inila environment yang akan berkerja t..waaa-mesti aku akan agak tertekan...this is me--formality buat aku raser lemass

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails