Thursday, August 7, 2008

happy birthday to me


da 4 hari aku x masuk opis. ri isnin ri aku p PSDC, slasa p meeting kt Kemaman n rabu p melaka..pergh..x nmpak batang idung aku kt opis ngan kje berlambak..klu diikutkan hati mau aje aku bercuti. tp kerna syangkan cutiku yang boleh dikira ngan jari agak sayang la aku raser..

so today is 7th of augustus...happy belated besday to me..o40808..yang ke 24 tahun maaa...da 24 tahun aku hidup..aku raser mungkin x bayak yang boleh dibanggakan..i'm still the old me..x de harta-belum matang-kaki merewang n the most unbelievable-i'm still a lone ranger maaa..uwaaa..i cannot think what i can be proud of about myself..but still-alhamdulillah aku masih hidup sihat walafiat n masih disayangi ramai oleh famili n kawan2 aku..thanks guys..muah2

tempoh 2 mggu aku x menulis byak benda yang berlaku. 1st thing-aku terkejut ngan berita famili kawan abik aku..selama 25 tahun kawen, mak bapak dia nk bercerai.. aku x tau masalah sebenarnya tapi aku kesiankan kawan aku. the moment yang dia paling perlukan keluarga dia tp berlaku sebaliknya..and dia yang dipersalahkan oleh abgnya atas semua yang berlaku..nasib baik kawan aku 2 mmg terkenal dgn konsep sabar dan tabah dia..but she still cried alone..miss u a lot la munie..aku mintak maaf aku x dpt jd org yang berdiri di tepi ko skang ni sbb aku raser dat is what frens 4..sorry

2nd thing-i think my meeting at kemaman was a disaster i think..agak sakit hati bila ditembak dan x dapat elak..ngan sokongan yang agak kurang dr kubu utama iaitu bos aku..hahaha..akhirnya benteng roboh n aku n k.dila terduduk kt situ..hahaha.mcm p perang la aku ri 2..bos aku plak "sy x kesah"-ye la ko mmg x kisah sbb ko x buat-hampeh tol-the end

ri ni de meeting batang badang n aku malas utk menghadirkan diri pasal ni-aku mau ddk di pis sje ri ni..n aku raser bos besaq aku x p pun meeting so-we wait n see le

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails