Thursday, August 14, 2008

gone gone

smalam aku tdo lmbat gak-tgk single daddy in love nyer pasal-kn habiskn..aku pun da x sabo nk tgk..


A pure and innocent kid, resembles his father – Poon Ho, who loves to fight. He has a pride and will always go to a corner whenever he wants to cry,
he will always place his father in his heart , and he always tell people that his mum is beautiful like Kim tae Hee. He doesn’t have any photos of his mother ,
and when he thinks of his mother he will look at the sky.and guess how she will be like.
He developed his love for playing piano and take up the risk of not letting Poon Ho know that he learns piano from Ha Ri, as Poon Ho dislikes piano. He always acts rashly to anger his father intentionally but deep down he understands the agony his dad is going though , and always want to be a good son. -perghhh komen yang aku agak bergenang air mata le utk anak dia

aku pnah ckp pasal single mom tp x pnah terpk lak pasal single dad ni..pepepun pd all single dad-tabik le pd korang..ur hot..haha..x de benda yang dmata aku paling comel n adorable bg seorang lelaki melainkan waktu2 dia bersama anaknya..walaupun lelaki-kasih sorang ayah..to all ayah, abah, abi, papa, pa, pok, apak, bapak, appa, loutou, daddy n yang sewaktu dengannya- keep up ur good work..muah-muah..hehehe-pd ayah aku gak-terima kasih sbb still stand beside me

gone-gone-haha-lagu yang aku nk nyanyi utk wit aku-aku dedicate kn khas unto kamuuu..satu lagi yang gone gone-malaysia pinyat mas yang di aim utk olimpik..macam mne ni..aku pun smpai x sanggup nk tgk game 2 smpai abes..takut kalah..tp 2 le realitinya..n aku harap bl aku menulis lg-aku tulis pasal brita gumbira skuad olimpik malaysia-mane tau untung dpt jutawan-aku tumpang gembira je la..nk tumpang makan atau nek kete skali x sempat la-kn lempang dl..hahaha

smalam aku p MAHA-bos aku bagi pelepasan half day utk p sana. Almaklum le-projek landskap kt situ kompeni aku handle..p tgk le site mne yang patut. cantik 2 cantik, menarik pun menarik, hebat pun hebat..tp yang aku agak terkilan..aku p smalam weekday da ramai org n berasak2 nk balik. ri mgu ni klu de yang masuk spital sbb p MAHA pun aku x terkejut..in one word-PANAS..tram aku raser x cukup le wahai pihak pengurusan..kesian pd mak cik n pak cik serta famili yang bawak bdk kecik..same issue dengan MAHA thun lpas..siap gaduh2 mase nk nek bas..yang len mmg ok dr aspek booth n kemudahan..kita tgk le mcm mne ri mgu ni..aku pun jalan x abes..tp jemput le reramai p..klu nk tgk invention lan pertanian..byk angpa leh tgk..macam2 ade..pling aku cadang..p tgk sayur..cantik lor..raser cam nk cabut sumbat terus lam mulut..hahaha..pavillion utk rumah-rumah negeri pun cantik..terutamanya utk rumah Johor-5 star 4 ut effort..cayalah..umah trg pun cantek, klantan n byk lg laa..nasihat aku klu nk p MAHA ni, p pagi, klu agak2 malas nk bgn pagi-angpa berangan nk p ptg..angpa bwk la payung ke, cap ke, topi, helmet pun bley, klu perlu bwk kipas bateri 2..klu nk bwk baby-tulun tulun pk 2 kali..kesian..spend sehari le utk p MAHA..ok le abis promo aku utk MAHA..jemput2

2-3 ari lepas aku de tgk roswellnye cite-tetiba aku teringat-aku carik la you tube-ade gak sebarang 2-3 episod teutamnya part micheal n maria..kapel yang sgt comel-because i love you too much-aku share ngan korang video..besh

lagi....aku macam da naik menyampah le plak tgk ezora..hai encik director..pe yang ko nk sampaikan ni..da pusing2 da kapla aku n dak umah aku..klu dlu masing2 smpai opis je berbincang pasal ezora..skang da sedikit hambar..tp tabik gak la sbb da lari le dari tema cite sembilu, janji diana n yang terbaru farah syakira yg-yang mana kita tau isunya adalah bergaduh-baik balik-bergaduh-baik balik....bala bla bla..sampai abes cite..the end..bravo2..

k la..chaou utk ri ni daaa

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails