Monday, February 2, 2009

yang dicuri dan yang dicari


minggu yang sangat memenatkan untuk aku--huh

smalam 1 Februari 2009 merupakan cuti umum bagi seluruh wilayah yang bermakna cuti bagi 3 wilayah-kuala lumpur, putrajaya n labuan...n opis aku yang terletak di sentul iaitu KL bermakna aku sepatutnya cuti n bersantai bersenang lenang kt umah...sounds great...tapi malangnya tak seperti yang diharapkan..aku terpaksa ke opis menyiapkan kerja-kerja sbb sok pg aku ade presentation kt klantan..uarggghh...da la ri sabtu aku ke opis jgk...n sok pg seawal 5 aku da kena bertolak...mlm ni plak berkemungkinan aku perlu menyetelkan kerja2 printing utk presentation sok hari..sesungguhnya--bos aku adalah orang yang agak sukar disayangi..isk isk isk

tapi....hahaha..
aku da mintak cuti untuk hari jmaat sebab aku nk balik kampung sehingga ri senin ni sebab thaipusam yang officially cuti di KL..aku da nk cabut awal2 sbb x nk kijer lg sabtu ni..hanya sementara tu-itu je sebab yang aku bley senyum skang-ngeh ngeh ngeh..x sabar nk jumpa adik2 aku yang berzaman x jumpa..dari hari raya bolan yakni bulan 9 thun lps...waa...lamenye...raya aji ri tu rayer asing-x leh jumpa..sedey.isk isk..

semoga semangat aku kembali pulih untuk datang minggu depan...amiiiin

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails