Monday, January 19, 2009

if only i could


mungkin aku x cukup paham dengan perjuangan diorang..mungkin aku masih kurang pengetahuan tentang apa yang diperjuangkan..mungkin juga aku tak layak untuk berbicara isu ni..mungkin aku aku tersalah orang atau teremosional kerana mungkin meletak diri aku dalam kasut orang lain-kasut yang salah mungkin?...apa yang mereka cari dan apa yang mereka dapat..sebagai pihak ketiga aku raser sebal, nak marah dan mmg gila nk p tolong diorang-if only i could...if only i could wipe those tears from the kid, dukung diorang, bubuh ubat, even talk to them- just to make sure they stop crying..memang aku x leh tahan...saat aku tulis entry ni pun da bergenang2 air mata aku...

aku x paham mcm mne yang si penembak yang mereka gelar diri mereka askar-hell no..askar orang yang pertahankan negara yang aku paham-to protect human-but now? u r even not human...berani lagi diorang gelar diri diorang askar dengan meletopkan manusia, ranapkan sekolah n hospital----u r a killer...huh---yang x layak nk di hormat pun..even taim aku tgk brita aku cam nk p sekeh kapala org yang yahudi yang berpendapat- pengeboman itu cuma pengorbanan kecil untuk bangsa diorang? gila-diorang tgk bom cam p tgk pesta bunga api...how could they?

apa yang aku mampu buat? ddk depan PC kutuk ikut blog-2 je..kutuk n kutuk-huh..that's a total loser..yang lain-those leaders-OIC+PBB+arab countries ddk buat bersidangan n kutuk..thats all plus aku pun...haahh--bak kate ade sorang tu-even budak yang lontar batu pun kt rejim zionis tu-pahala dia dari besar dr kita yang ddk membatu ni---adilkah mereka dituduh menjadi pengganas untuk bangsa mereka sendiri? n those zionis keep booming whatevel they call palestenian-babies, kids, mothers, grands---can they even see them as human? i hate myself 4 this-4 not doin anythin-feel so helpless

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails