Friday, January 16, 2009

abangku kahwin..hehehe

tanggal 27 dis ari tuh..aku ngan kawan2 aku ex clasmet time dip berangkat p umah abg faiz-untuk majlis perkahwinan dia..tak sangka abg faiz da kawen...n paling x sangka he's wearing pink..hahaha..satu kaler terakhir yang abg faiz akan pkai..tp they look sweet together...dia ni taim study dulu-org yang sentiasa tegur aku klu aku wt salah-salah sorang yang aku akan dgr cakap dia walaupun kadang2 dia mengata aku smpai menangis...hahahaha...but i respect him as a good brother of mine...bukan aku sorang...satu klas pun mmg anggap dia as a big bro padahal dia tua 2 tahun je dr ktorg...akhirnya dia dpt cari a sweet girl 4 him...selamat berbahgia ke anak cucu bang...adik2 abg ni doakan abg dikurniakan a lot of cute babies of course...


1 comment:

Anonymous said...

tQ sara..muah2

Click Me

Related Posts with Thumbnails