Monday, January 19, 2009

i tell u what


smalam aku tengok AJL 23 ngan boy, fina, ej n man...hhahaha..mcm ade party pe plak siap ngan makanan skali..maveles la..MUH menang...x sia2 aku sokong nko smalam..meremang2 dengo dia nyanyi..suara dia mmg grand..hahaha..tapi yang faizal bwk tukang gunting tu mmg briliant-he deserves the best performance..baju elyana cantek tp dia tak bangun-so baju tu x nampak-but i like her hair the most..haha-comel..aiman-mangsa keadaan..awat la ang pakai baju tuh..farawahida-macam pertunjukan citrawarna malaysia, sib baik maria tungku sabri x kuar je..hahahaha..da abes tu-dalam hati aku jangan la faizal tu kaut seme yang mana ade..

finally-MUH menang-legaaa..kira- aku puas hati skit la sbb ri tuh aku raser cam frust sbb Fit best ngan sore dia..dia +MUH nye vokalis mase sep.akhir tu mmg besh..akhirnya MUH menang.sib baik..mmg salute MUH mmg sempoi..pasti mmg sme org buke mata pasal muzik indie-sape kate band malaysia x best?

dalam ddk bergumbira-tetiba budak2 ni cakap...pe kate kita kuar band jgk...MEET ENCIK *AF**..haha..tajuk album 'i Tell U What'...antara single-single yang ade lam album tu

1.i tell u what
2.by hook or by crook
3.make it 10
4.nak kije ke nak main-main - featuring pwences amilia
5.heartattack-featuring pwences amilia
6.diari ku diarimu jua
7.kita pulun
8.whoa...whoa
9.are you done?


n many more...hahaha...ade brani nk beli?

12 comments:

amy® said...

nak kije ke nak main-main - featuring pwences amilia -----aku rasa lagu ni akan dijadikan single pertama yang bakal meletop all out dalam carta PANAS.FM......huhuhuhu

nuna_sarah said...

hahaha...amacam pendapat ko?
aku raser album ni bakal laku...
dpt anugerah platinum ke ape?
hahaha

nuna_sarah said...

lupa-single pertama

who cares?

single yang bertanggung jawab mengfofulerkan kumpulan indipendent MER (Meet Encik *AF**

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...
This comment has been removed by the author.
CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

hahah..ni fist album indi yang bakal kaut semua anugerah dalam AIM 2010 ok..
skang ni kita bru je rakam 3 lagu..yang featuring amy tu kena record balik sbb amy nyanyi time ni sengau...so record balik...so frenz..target AJL 24 ok..kena ALL out..

nuna_sarah said...

senarai ahli kumpulan MER

1.keyboard-sarah
2.fina-bass
3.boy-drummer
4.ej-penyanyi
5.man (jemputan/free lance)-guitar

grand boy drummer?
hahahahah
fina ko x lulus jd vokalis-x laku album kang...plus boy da dpt lagu baru-pe tajuk dia td?

amy® said...

apahal plak....eleh..padahal aritu ko terdelete yg dah record kmarin kan?...pastu ko siap format pc ko tu kan...tu yg lagu aku kena record balik...aduh aku dah lupa ar lirik dia camne....

nuna_sarah said...

nak lirik ke?
boy ape lagi
post kn...hahahaha

Anonymous said...

weitt...ej jd vokalis???
hahaha....bergemerlapan lahh hujan berhari hari..
boy - drummer : sesuai laa...kene berkadaran laa tong drum ngan badannyer..
sarah - keyboard : kurus jari jemari jer laa nnt.
man - free lance : ade erhh konsep free lance dlm kump indi ??

penyanyi ape nihh amy..siap lupe lirik lagikk.
lawak laaa tajuk2 lagu kita tuhh...very the...

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

wah85x..aku la drummer..tkpe tp slalu drumer lagi famous dr yng lain..sbb slalu dia dia hensem n cantekk...so aku dlm golongan tu la...hehehehehe

ala amy lirik lagu pun leh lupa..klu tak 10% bayaran tak lepas tau...biasala takkan nak bagi duit awal2 kan subcon..hehehe salah kt sub penyanyi...hehehehehehe

fia - bass reti ke guna hehehehe..
ej vokalis..emm blh ke.. takpe kita yang lain backup suara dia.. hehehe

nuna_sarah said...

grandd---aku pun nk backup gak

Anonymous said...

ade lagi satu lagu yg baru diilhamkan semalam iaitu : "You must remember"

best jugak aku rasa lirik dia..

-fina cun

Click Me

Related Posts with Thumbnails