Friday, September 19, 2008

sit down and eat

da lame aku x update blog aku nih..da nk tumbuh kulat da..sori.hari ni da masuk 19 hari da kita poser..meaning nya aku akan balik kg mgu dpn..ngan abg besar..tumpang ngan 2nang kesyngan dia..he still ur fren sarah...(u know wat i mean)..still a good fren

hari slasa hari tuh aku p meeting kt Tapah utk kje consultation yang aku wt...luckily org majlis walaupun sedikit tegas tp agak berhemah lg dlm memberikan komen utk kje2 firm aku..tp they want the best 4 their area ..lgpun 2 tanggungjwb dan amanah yang diorg mmg kn galas kemana2..2 the main objective maa...klu x kje la kt swasta..kate lecturer aku 'a profit motivated entity'...hahaha..aku akan igt lec tu sampai bl..honestly aku mmg kagum ngan dia..masuk mengajar hanya berbekalkan ilmu didada..then ajar je..walaupun dr segi dressing dia nmpak x profesional--seriously smpai ade senior aku igt dia 2kang kebun sebenarnya...tp-he was very good..aku igt lagi kalau mase viva thesis..soklan dia yang bakal membunuh masa depan thesis dan mengubah gred thesis ko seumur hidup..hahaha..sib baik time aku dia da malas2 dan soklan yang dia bagi hanya mampu mencederakan aku jer...x berjaya membunuh..hahaha..aura2 raye da smpai..2 hari lps aku p berbuka poser ngan clasmates mase study kt s.alam dl..x byk yang brubah..yang byk brubahnya s.alam le..hahaha.aku ngan member2 aku msih lg mcm dl..sometime time cannot erase maa..

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails