Tuesday, September 23, 2008

selamat hari raya aidilfitri


assalamualaikum..

Raye lg tinggal 8 hari klu x silap perkiraan aku..sok lusa aku lik kg da..n disini aku nk mintak ampun maap klu ade terkasar bahasa, terguris raser pd mane insan yang pernah aku kasari as well as cakapi..seriously aku x berniat nk membuatkan korang terasa atau kecik hati..klau ade pn--2 sme sbb amarah yang menguasai minda-menguasai pemikiran logik aku--maap ya deh kengkawan..pada yang pernah menyakiti aku-kecikkan hati aku (da ade list ni-hahaha), aku maapkan korang-..0-0 ok..karang kita lawan balik..haha..

paragraph ni aku dedicatekn khas untuk "He-Who-Must-Not-Be-Named"..the person yang pnah wt aku senyum n ketawa..dan akhirnya dia the only person yg wt aku menangis x hinggat-smpai bengkak2 mata p opis-"He-Who-Must-Not-Be-Named" 2 da bagi aku satu pengalaman yang wt aku lebey berhati2 dimasa hadapan n lebey menghargai ape yang ada disekeliling aku..kadang2 kalau mendengarnya da cukup buat org raser klaka--menangis yang x kn bagi apa2 faedah bg kita--but aku raser dat's is the only way yang bley aku hilangkan raser marah aku pada "He-Who-Must-Not-Be-Named"..aku x tau ape objektif dia..mungkin da tercapai dan subjeknya adalah aku..how pathetic-itu yang org akan ckp---but i'm fine now..try to put urself in my shoe meh..to all frens-thanks 4 being very supportive 4 all dis hard time--

4 boyan---the person yang slalu tolong sumpahkan "He-Who-Must-Not-Be-Named" utk aku-thanks meh
4 ej--if we r still single by the age 30-we'll get married--hahahahaha--thanks j
4 fina--thanks 4 standing beside me
4 ida--i will try harder to say no, ida--even though i'm dat type of person
4 la--support ko yg dtg jauh dr pahang 2 La--dat's wat will comfort me all nite--

raye setahun skali-so kali ni aku akan cuti panjang-ri senin br masuk kje-10 hari meh..doakan aku selamat pulang n kembali di hari raye nanti..

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails