Friday, September 19, 2008

ang...ang...ang

aku membesar ngan siri doraemon..klu masse kecik2 dl kol 7.30 mesti ddk dpn tv tgu diraemon..walaupun kadang2 sikit ati ngan sore alih suare doraemon yang agak mebingitkan telinga...even adik2 aku pun skang tau pasal doraemon..bagi sesape yang x knal doraemon ---kt planet mne la korang ddk?hahaha..mula2 aku konpius gak..doramen ni binatang ape sebenarnya..tikus kah ia, kucing kah ia? lalu aku pun tergerak ati nk search la pasal doraemon ni..rupanye ia adalah sebuah robotic cat dr masa depan..dan aku tetiba terbaca ending crita doraemon..aku x pnah terpk..aku igt crita doraemon ni mcm neverending strory..ade 3 version utk ending doraemon ni

1..
yang ni bunyi dia mcm besh sikit..bateri doraemon abes..nobita ade dua pilihan samaada replace bateri doraemon n semua memori doraemon akan hilang atau biar je..so nobita belajar ngan tekun n jd bijak pastu jf profesor AI n baiki dorameon..they live happily ever after..that was a good ending

2.
2nd ending ni agak kejam..yang wat sebenarnya nobita ni sakit autism n semua kejadian termasuk doraemon hanyalah khyalan semata-mata..ni klu cte pa
nggung mmg kn bakar panggung 2..

3.
ending ketiga..agak sedey..nobita jatuh n kena batu pastu koma..utk dptkan duit selamatkan nobita..doraemon jual seme gajet yang dia ade..n operation 2 fail..n last tool yang doraemon simpan utk bawa nobita kemana aje dia nk p n era mne..n nobita memilih utk ke syurga

ape pun aku harap aku harap ketiga2 ending ni x ditayang-krn bagi aku doraemon x perlu berakhir..biar lah..ia membawa harapan kanak-kanak..impian kanak-kanak..biar doraemon terus ngan kuih dirayakinya..nobita ngan nobnya..let they just end like dat

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails