Monday, April 26, 2010

mengambil risiko yang x berbaloi


haiya...silap..silap...silap...kemana mau aku tuju aku nyer marahni....rase mcm nk tarik2 rambut n nk baling barang2...nk nanges pun ade....aku sudah silap langkah looo..haiya...aku igt kali ni berbaloi-kadang2 aku nk try benda baru..tp hasilnya ternyata mengecewakan...i shouldn't do it from the beginning lorhh...weng weng weng..

Will it snow for Christmas....big2 mistake...cte korea sedih pertama yang aku beli...aku da tau cte tu sedih aku beli gak sbb nk try..ne tau aku leh jatuh cinta pd cinta melankoli cenggini...tp da tgk episod 4 aku jd x sabar..aku search internet...arghhhhh---------and i read the most hatefull thing of korean drama--sad ending----to make it worse they didnt even have 'nice' scene together----should i continue the drama?-----or left it on the rack untouchable--i want to keep the memory of happy moments for that drama...urghhh

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails