Monday, April 26, 2010

lari


aku berkira-kira..ape yang aku nk post setelah lama aku menghilang..topik ape yang perlu aku bicarakan..apa yang aku nk taip dengan keyboard nih...hmm..rasa cam da lama x berfungsi otak aku ni...kang habes terus aku nyer BM sbb lama x mengarang..klu dulu kerja aku buat report je...report-report tu je...skang tidak lagi akan kuasah skill mengarang aku tu...sadis2..


sebelum aku ambil keputusan nk lari dr ape yang aku selalu buat...aku ade berfikir...syg gak nk tgl planning selepas ape yang aku perjuangan selama 10 tahun ni...itu yang aku bergelumang dengan hidup aku-report-planning approval-plan-lcp-RTD-RKK-RSN..n mungkin slepas ni benda ni aku jd perkara yang asing bg aku utk 10 tahun akan dtg...who knows...stu masa dulu yang pernah jd kwn karib aku aku menjadi benda yang aku x tau langsung...hmmmm

merajuk ah aku dengan planning? layak ke aku berkata begitu...entahlah..akhirnya aku akur---i have to let go sumthing-ikhlaskan diri kau nuna..i hope one day aku dpt kenang yang nuna pernah menjadi seorang town planner---sumthing nice to remember...^-^

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails