Wednesday, October 28, 2009

monyet bercinta


ish...apsal org panggil dia cinta monyet..aku search pic pun kuar gambo bkn2 je..hahaha..asal x guna analogi yang lg indah sket-cam cinta rama-rama ke, cinta kucing ke, cinta burung ke...ni cinta monyet..aku x pnah tau lak camne monyet yang bercinta di samakan dengan manusia...klu cam kera dpt bunga tu leh la aku byangkan---klu monyet? ish x terbayang aku..

namun walaupun analogi cinta monyet ni buruk...namun aku rase ia x seburuk rasa-perasaannya..kata org x siapa akan lupakan kisah chenta zaman sekolah atau cinta monyetnya..namun cinta monyet x semestinya cinta pertama..hehehe-sbb klu da nama cinta monyet konfem da byk kali suka kt org...ade beze suka dan cinta tu..

kata org cinta monyet tu akan berlalu pergi...betul ke? sama seperti kenangan lain...just fade away..aku x setuju...hehehe...saat melihat 'cinta monyet' melangkah pergi atau melangkah masuk dengan teman baru...lidah terasa kelu n perlakuan terasa canggung...biar walaupun sejarah sang kekasih tidak pernah terpahat mana dinding tembok, pokok dan sebagainya...terasa ada perasaan lain yang mula bercambah...jeles-mungkin? sayang-mungkin? nak gelak-mungkin? sedih-mungkin? tidak tahu definisi perasaan tersebut..atau adakah masih ada perasaan tamak untuk memiliki apa yang telah dilepaskan atau apa yang x pernah dapat?

nuna da penin- weng weng weng weng weng


*tetiba nuna cam sangat lapang untuk membebel banyak hari ni......
*to norhasmuni-jangan disensasikan post ini kerna aku tahu ko tahu sape yang aku maksudkan-hahahahahahaha(gelak jahat)

sama2 pulang
sama2 gelak
sama2 marah
sama2 malu
sama2 diam
sama2 merah
sama2 nakal

akhirnya seorang bergerak ke kiri-seorang bergerak bergerak ke kanan...mengikut rentak lagu canggung alam..tidak semua seperti yang diimpikan..hanya monyet gumbira mendapat bunga..namun akhir dikuis2 di hujung kaki akibat kelayuan...hmmmm
life will not be same again i think..those day are history

Pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh kekasih
pernah ada rasa cinta antara kita
kini tinggal kenangan
ingin kulupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

oh bintangku
jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu

terasa sayu bila dengar lagu ni sbb tu tetiba teringat zaman tok kaduk nyer crita

2 comments:

muhammad said...

mungkin sbb monyet mmg
xpandai bcinta kot. hehe:)
tp bunyi cm xadil la plk,
nape monyet plk yg jd mangsha
dlm bab chenta nih, huh.

tp cnta mnyet ni cnta indah,
sbb sllunya cinta mnyet cnta prtama.

nuna_sarah said...

hehehe..aih muhammad..cam pernah je..
hahaha

Click Me

Related Posts with Thumbnails