Monday, June 15, 2009

mencari dan mencuri

sepanjang bulan lepas aku rasa jadual aku sangat padat sehinggakan mungkin aku layak menjadi PA PM kita..sehingga sesak untuk bernafas pun ada. dari kerja2 ofis, family hingga kerja peribadi. aku cuba mencari masa untuk update blog aku yang dah bersawang dan berkeladak ni...aku cuba...kepada yang masih yang menanti sambungan citer aku..aku mintak maap banyak..aku hutang korang...aku akan cuba cari n curi masa untuk sambungnya..

seperti yang aku kata sebelum ni aku x kenal erti hari mdu dr bln lps lagi sehingga lah semalam..aku lepak je kt atas sofa sambil tengok tv macam si penguin berjemur menunggu untuk terjun lam laut...hahaha...ari sabtu aku p membantu kawan aku si sharafina (heheh) dengan majlis akad nikah nye..u go girl..akhirnya fina da berjaya tutup buku lamanya dan buka jilid baru dalam bukunya..dia berjaya untuk berdiri balik dan skang dah berlari..yang sedang mengejar ialah aku n amy..aku masih duduk n amy walaupun da stat berjalan da berdiri balik...amy-jangan duduk balik-stay where u are...over means over my...

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails