Thursday, June 4, 2009

awal, tengah dan hujung


antara awal tengah dan hujung...satu jalan x akan mula putus di tengah kecuali anda memutuskannya..ia akan berakhir di hujung yang menentukan ia happy ending atau sad ending..jd terpulang anda mahu melihat khabar gembira dahlu atau melihat khabar gembira kemudian..gadis seperti aku lebih mahu mendengar berita sedih dahulu sebelum berita gembira...kerana aku suka happy ending di hujung jalan..jd x salah mencuba untuk mendengar berita sedih, bersusah payah di tengah jalan...

to amy: jalan kita x sentiasa ada berita gembira--dan aku harap jalan ko berakhir di hujung dan bukan putus di tengah sbb aku harapkan berita gembira di hujung jalan


*note: pebenda aku merapik daaa

4 comments:

muhammad said...

n mgkin kita akan kecap hepi ending d hujung jln, jika kita sanggup menanam sdikit benih sabar saat menempuh sukar di awal n tgh jln.

amy® said...

aku hanya bserah...xtlalu mharap...xtlalu struggle....xtlalu santai....aku pnah kecewa....aku pnah btuah...aku pnah rasa plbagai....tp mungkin jalan kita xsama dgn org lain.....aku hanya ada aku....hanya aku yg boleh bahagiakan diri aku..n yg pastinya....bkn aku yg buat aku mnangis....kecewa....itu fakta...ntahlah.....

muhammad said...

sarah: innalillah wainnailaihirojiun..
sy bru tbaca nuna membebel 1 jun..
takziah sy ucapkn kpd nuna sarah skuarga
ats pmergian nenek tcinta.
sy tumpang simpati dg khabar ni,
sy doakn wak skuarga dianugrahkn
ktenangan n kbaikan dcc Allah.
smg Allah ganti kesedihan ni
dg kbahgiaan,amin.
n smg ruh nenek wak dtempatkn
bsama org2 yg soleh, amin..

amy: jgn lah kerna hujan yg sehari,
kita smua terlupa panas yg setahun.

nuna_sarah said...

yes....
jgn lah kerna hujan yg sehari,
kita smua terlupa panas yg setahun.

saya suka ayat tu

Click Me

Related Posts with Thumbnails