Friday, April 17, 2009

u never walk alone

cik fin...

itu yang aku belajar dari kawan aku yang sorang ni...setelah kecewa dia mendapat apa yang semua menjadi impiannya..kerja+perkahwinan...

'kita kena redha apa yang kita dapat sara..baru lah tuhan makbulkan apa yang kita mintak' itu kesimpulan yang selalu hinggap di telinga aku kalau berbual dengannya..thanks fin...eventhou kita kenal setahun setengah saja..aku raser aku da kenal lama ko..like my old buddies...ko ingat cerita aku pasal suzi..mungkin sebab aku x de sesape kt KL so aku anggap ko pun sebahagian dari aku..just like suzi n me...u should never look back girl..kebahagiaan da ada dalam tangan ko..tinggal nk genggam je lagi..ko da dapat capai da...lutfi bertuah dapat ko..hehehe...and i hope u the same too

macam boy..byk benda kita da lalui bersama..kita da travel dr terengganu ke kelantan hanya menaiki kereta kancil sewa yang bak kata nko stereng n mirror dia mmg menyusahkan...kita juga pernah tersalah jalan di rantau panjang dan hampir ke sempadan-thanks to abg imegresen..walaupun aku hanya disebelah jadi penumpang setia...hehehe...aku janji ti aku da dapat lesen n beli kete aku bwk n ko n AGE ko jd penumpang je...akan aku ingat ko n aku sentiasa sesat dalam jalan KL walaupun da 10 kali boy bwk kita jln tu..hahahaha..walaupun ke PPKL...'rilek fina-kita kt KL xkan sesatnya...jika jari jalan pudu' itu penyelesaian yang paling mudah yang kita amik...

thanxs atas segala consultancy termasuk makeup n baju n tudung n kerja n apa2 nasihat dr ko...dan segala girls talk kita..it means so much to me..pasni ko doa utk aku n boy plak...aku x tau lg spe nk teman aku p soppin lps ni..hahah..amy--ko ngan aku je la pasni klu fina x posting jauh ...aku ajak ko...doakan aku dapat mcm ko...atleast dpt jd cikgu-hehehe

oret bebeh..panjang surat nuna kali ini..ini baru surat nuna untuk kwannya cik fin@fina@sharafina..hahahaha...

4 comments:

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

sarah sedih la..tu la pengalaman ngan fina ni lain sikit..but frenz 4 ever..walaupun dah bercucu nnt fina ek..

CeRiTeRa ~HaFiZaNiS~ said...

emm..aku pun tak sabar nak tggu amy or sarah yg bw kete plak..leh la aku tido..hehehehe

amy® said...

ya sara...n fina...no matter what...kita dah mmg terikat dgn 1 ukhuwah....that WE ALL ARE PLANNERS..no matter what we become in the future....darah prancang..mnyatukan kita...aku jamin...if fina akan terikat dgn formaliti PTD...aku dgn OSC...n ko (insyaallah..cikgu)...kita ttp planner's minded...xkan ble lari..xkan ble buang....

to boy, harusla aku bawa ko jejalan nnt...doakan...

Fina Nawawi said...

aku sgt terharu bila bukak blog ko, ade warkah untuk aku rupenyer.sedar tak sedar, sedang aku baca sebaris demi sebaris ayat, air mata aku mengalir...waaaaa..sedih !!!

yer..kita baru setahun lebih kenal.satu jangka masa yg sangat singkat sebenarnyer utk kita kenal hati budi masing2.tp sgt tak sangka, kita dah macam kenal lama..your world is my world & my world is your world.

thanx buddy sbb sentiasa ada di sisi aku especially masa aku tempuh saat2 sukar dlm hidup aku dl.sbb ade korang lah, aku masih blh berdiri teguh.i appreciate it so much!! sbb ko jugak, aku mampu kuatkan ati aku..tak menoleh ke belakang lg.ayat ko, "kenapa kita nak kembali terduduk kalo kita dah mampu berdiri" betul2 beri impak kat aku.here i am..berdiri teguh.

sara, dlm sedar tak sedar, sbnrnyer kita ni iron lady of RPLC kan..blh ke mana saja even ke kelantan hanya dengan berdua.no man needed!!naik bas, smpai kol 4-5 pagi..naik teksi, check in hotel, cari kete sewa..waa..serius aku tak sangka aku mampu wat mende2 tuu dgn ko jer tanpa perlu bergantung pd sesiapa.berani sungguh kita.

sure...aku akan sentiasa doakan ko agar dpt kebahagiaan yg ko cari (bad boy-hahaha)& keje yg jauh lebih baik suatu ari nnt.

boy - aku pun tak sabar nak tunggu sarah bwk kete.aku nak jerit kuat-kuat sampai dia terkejut sama mcm dia jerit kuat-kuat kalo dia takut aku drive.

last : thank you so much buddy..memories remain ok. kalo aku tak posting jauh, kita hang out lg.paling aku nak buat ngan korang ialah - picnic !!! kalo korang g kota keriangan, aku nak ikut jugakk...jgn lupe ajak aku. hehe..that is our old plan yg tak penah2 jd...hahah

Click Me

Related Posts with Thumbnails