Friday, April 3, 2009

6/10 -oh my girl


tittle : oh my girl
genre : family drama
episodes : 9


setelah lama aku tak menonton crita jepun..citer ni berjaya menarik aku ddk disofa dan berlanjutan tido lewat selama 2 malam..di hari2 bekerja aku mengantuk sakan..hahaha..citer jepun pada pendapat aku x pernah fail kluarkan genre mcm ni-slalu ade lawak2 n watak2 spastik..tapi this time-cite ni menarik sbb dia x sedih sgt..fun utk ditonton

yamashita seorang lelaki yang bagi aku seorang sederhana-puas apa yang dia ada, dan sedang mengejar impian dia untuk jadi seorang novelist..n sambil tu dia turut buat phone novel..aku perasan benda alah ni mmg leh wt mkn jat jepun..malaysia bl lg? hehehe...sehingga satu hari ade seorang bdk comel berumur 7 tahun pergi umah dia n mendakwa dihantar oleh ibunya untuk dijaya...well--then the story goes....how the girl n yamashita bond with each other walaupun kadang2 aku raser bdk tu mmg poeple-love-to-hate..hahaha

but still...hayami mokomichi x pernah kalah dengan watak mengong dia..suatu hari nanti dia mampu jd takashi sorimachi no.2 dgn kulit tan dia tu....not to mention his height is 186cm--gulp...n his D.O.B is 10 august -

hahahahahahahahahahahahahahahaha

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails