Friday, April 10, 2009

abang merah vs abang biru vs abg kuning mungkin--abg oren x kot


7 tahun dulu aku telah memilih abang merah untuk menjadi peneman aku..dan aku telah setia dengan dia seumur yang aku ingat...sehingga tahun lps aku mengikat tali yang lebih kukuh dengan dia..dengan menjadi hubungan yang lebih rasmi yang membolehkan dia menghantar surat cintanya pada aku setiap bulan...

7 bulan lps aku memilih untuk berkenalan dengan abang kuning pulak...dengar2 abg kuning ni pun bagus...i will follow u katanya...gumbira la aku....lantas aku pun turut memilih abg kuning...x tau la abg merah jeles ke x...sori abng merah..namun abg merah tetap pilihan no 1

tapi hari ni aku mendapat msg cinta dr abg merah:


your total call charges of RM120.50 exceeds 80perc of Cr limit of 150.0. kindly remit payment to avoid service interruption.


msg tu membuatkan aku terus nk putuskan hubungan dgn abg merah..biar betul? rasa mcm nk disekeh2 kepala abg merah..aku baru bayar bil 30hb ari tuh...ingat aku telpon amerika ke? kepala aku da mula berkira2 untuk menjadi pepatah 'marahkan nyamuk kelambu yang dibakar ni'

si abg biru tu umpama menarik2 aku untuk memilihnya plak..abg merah--aku x sanggup untuk dituduh x setia...arghhhhhhhh

3 comments:

munie said...

hahaha..!
perlu ke berabang meroh,
kuning, biru pelbagai..
sooooooo....
moh le join "abg biru" ituuuuuuuuuuu..........!!!!!!!
=)

muhammad said...

sllunya la kan, sy rasa la kan,
mgkin org2 yg xmo beralih
dr abg merah kpd abg biru tu,
adalah org yg setia n
kaya dgn nostalgia.
tu je sbbnya yg sy rasa,
bukn sbb lain dh kot. :)
tp, klu dh syg sgt,
bukn payah, stay je dgn
angka abg merah tu, cuma
beralih ke abg biru.
so, tetap msih guna angka
lama wlau brbeza abg. hehe :)

muhammad said...

baca brita tbaru dlm komen sy kt blog boy.

Click Me

Related Posts with Thumbnails