Monday, September 14, 2009

dari jauh


stat dr habis syawal thun lps sehingga tahun ni..ade perkara yang aku sesal aku buat..ade yang aku sempat mintak maap n ada yang x sempat mintak maap..samaada aku mmg x berpeluang atau aku mmg x jmpa da org tu..aku mintak maaf deh...seram sejuk aku kalau nk guna perkataan 'ini mungkin syawal terakhir kita'....amal ibadat x cukup lg maa

klau tahun lps aku beraya dengan rasa sakit lam hati aku..bak kata 'seseorang' mcm kentang busuk yang aku bwk kemana2-hehehe..memetik kata2nya..makanya tahun ni aku telah melepaskan ubi kentang busuk tu...aku buang jauh2 da...amiin... :) sape kata hidup tu slalu indah..langit pun x slalu cerah..ehehehe..aku kenang dia sebagai salah satu pengalaman n bekalan untuk diri aku nanti...habis crita psal ubi kentang...pada kengkawan aku yang da ada bersama aku, time kasih..tahun dpn aku harap aku akan jadi lebih baik..hehehe...tp aku mmg bdk baik- ;)...hahahaha...

tahun ni tahun pertama aku beraya tnpa nenek aku dan jugak tahun pertama aku beraya di rumah mak ayah aku..jdnya gembira n sedih pd waktu yang sama..aku x tau pg raya t camne tanpa nenek aku...pg raya tanpa cium tangan dia n pg raya tanpa nasi dagang yang mana hidangan wajib aku tiap2 tahun..sedih aku...tahun ni aku berazam nk ke kubur nenek n atuk aku...dua insan yang da besarkan aku jd sepertimana aku skang...mcm anak yatim lak aku rasa-emo2...hehehe...kt tinggalkn cite sedih...

aku gumbira tahun ni sbb bos bg duit raya lebih siket dr tahun lps...amiiiinn...murah rezki bos aku...aku gumbira sbb tahun ni aku leh cium tgn mak ayah aku di pg raya y mana aku x leh nk buat slama 25 thun aku hidup ni n adik2 aku bratur mintak maap ngan aku...bratur2..aku x sabo...sbb tu aku rase raya ni raye paling bermakna untuk aku...

neway..smoga raya ni ada perkhabaran yang gembira untuk korang sepertimana aku...hari raya hari kemenangan, jd raikanlah ia dengan senyuman n hati yang gembira...x kn menang korang nk nangis kn..

slamat hari raya...maaf zahir dan batin
dr nuna@sarah

2 comments:

Unknown said...

selamat hari raye...
maaf zahir dan batin...

dari; biskutMARIe..
;D

nuna_sarah said...

time kasih kt biskut marie...n hei bday to u

Click Me

Related Posts with Thumbnails