Tuesday, May 19, 2009

these 5 words


I guess this time you're really leaving
I heard your suitcase say goodbye
Well as my broken heart lies bleeding
You say true love its suicide
You say you've cried a thousand rivers
And now you're swimming for the shore
You left me drowning in my tears
And you won't save me anymore
I'm praying to God you'll give me one more chance girl

I'll be there for you, these five words I swear to you
When you breathe, I wanna be the air for you
I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
I'd steal the sun from the sky for you
Words can't say what love can do
I'll be there for you

I know you know we've had some good times
Now they have their own hiding place
Well I can't promise you tomorrow
But I can't buy back yesterday
And baby you know my hands are dirty
But I wanted to be your Valentine
I'll be the water when you get thirsty baby
When you get drunk, I'll be the wine

I wasn't there when you were happy
And I wasn't there when you were down
Didn't mean to miss your birthday baby
I wish I'd seen you blow those candles out


4 comments:

muhammad said...

aslmkm sarah. lama sy xdgr kabar wak n citer wak. cmtulah hidup, ada waktu2nya yg sibuk. komen ni ditujukn utk ruang 'bebelan' wak kt bhgian kiri sblah ats tu. sy trsentuh n bsimpati psl nenek wak tu. bila baca, sy tringtkn kisah sy lebih 10tahun dulu, ttg nenek sy yg sllu sgt btnya pd ayah ttg kabar diri sy; knape sy dh lama xblik kg, knape dh lama xbtandang dll. tp sy xsengaja. akhirnya, masa sy bru rancang nk pulang, dia pun 'pulang' dahulu sblm sy sempat pulang ke rumah dia. xsmpat sy jumpa dia wt kali trakhir. bgusla wak balik jumpa nenek. klu ada lg pluang, balik kerap lg ya.

yg psl nasib kita smua d hari tua tu, sy cdgkn kita bekawanlah dg org baik2(mcm pilih kasih ke ni?), mdirikn umah tangga dg org baik2 brkturunan baik2, tinggal dlm pskitaran baik2-insyallah, bila kita semua dh tua n 'pulang', akn ada org uruskn n tgk2kn kita..brdoa sllu.

nuna_sarah said...

waalaikummussalam..
mmg bln lps n bln ni bebanan kerja bertambah-bertambah ngn projek n kakitangan yang berkurang..trima kasih..harap nenek sya dpt berjalan balik mcm dulu...

nasihat awak tu mmg berguna tu...n rasanya org disekeliling sya skang mmg sya da leh bergantung...cuma nk cukup koata yang nan satu..hahahaha

amy® said...

crite ni la yg kita struggle nk tgk kt pc ko kan? kan? owh so sweet sampai ulang2....

nuna_sarah said...

these 5 words!!
hahahaa
aku betul2 jatuh chenta kt oliver time ni

Click Me

Related Posts with Thumbnails