Friday, May 22, 2009

dimana alam semulajdi memayungi warisan

i loveto be terengganurian

hahaha

n kadang2 je aku suke menjadi planner---hahaha


n aku akui kadang2 aku kurang gemar bila ade org berkata stigma2 yang agak tak betul mengenai Terengganu..antaranya

1.loghat Terengganu sama cam longat Kelantan-Hello!!!-di bumi manakah kamu...x sama langsung ok
2.Orang pantai timur suka makan manis2--aku x tau dari mana dtg mitos ni..tp aku raser x betul...x adil klu dia judge sbb tersalah lebih gula lam air kt kedai then asume sume org pantai timur macam tu
3.Sume keropok leko adalah keropok Losong--ingin sya betulkan kerepok lekor adalah keropok yang direbus...n kerepok losong adalah keropok yang dibuat di losong-then named as keropok losong-crystal clear
4.Pergi trg lama---skang da ade LPT lawei...kejab je je da smpai..stakat klu nk p meeting kt Kemaman p balik ari pun smpai

------------------akan bersambung-------------------------------------------------------------

1 comment:

munie said...

aku mmg suke entry ni..
haha..!

Click Me

Related Posts with Thumbnails