Wednesday, May 13, 2009

mereng upside down


aku da give ngan blog aku...da tunggang terbalik da aku tgk..aku cuba sebaik mungkin untuk menghidupkan nye kembali...memberi nafas yang tinggal nyawa2 ikan..aku x tau apa yang aku da buat..pd kawan2 aku..sila jgn tukar channel anda..ini masih lg blog nuna sarah..hehe

sejak kali terakhir aku update blog aku--aku sangat busy sehingga kini ngan kerja ofis, famili, iview, exam n so on..sehingga 'ada untuk mu' pun aku x dapat nk update...betul2 mintak maap pada yang menunggu...i know-i pun kurang gemar perkataan 'sila tunggu'...so sorry..

pd yang comment pasal iview tu aku x sempat nk balas...bukan sombong eh..heheeh sorry bebanyak...banyak yang ada lam kepala aku sebenarnya tapi nanti dlu...ade beberapa perkara yang perlu disetel ni..

2 comments:

Unknown said...

rileks²...
tarik nafas pnjng²...
settel 1 per 1...

nuna_sarah said...

tarik nafassssssssss

Click Me

Related Posts with Thumbnails