Wednesday, July 2, 2008

JB here i come


kol 9.00 mlm semalam br aku dpt msg yang mengatakan my bigbos aku soh aku p JB. Wah..kalau aku sihat 2 aku consider sebagai peluang keemasan utk blah kejab dr suasana opis yang cukup memboringkan ni. tapi memandangkan hidung aku yang asyik berair wat aku raser rimas. if i just could remove mt nose 4 these 4 days..bley ke? hahaha

smalam aku p berbuka poser ngan mr. ej. bising mamat 2 soh aku p teman dia p li barang keperluan. mcm pompuan. but let face it---dat's true la. n smalam gak sib baek la ej nampak cd zettai kareshi. slama ni aku tgk curi2 waktu opis kt mysoju. bila nk abes ntah..ngan br2 ni x leh tgk sbb kn block..da tertinggal byk..last2 aku bl je. senang mudah n cepat.

4 tomorrow, aku akan berada di JB walaupun aku x tau kt ne tmpat meeting 2..ade driver. senang..haha..x tau la mcm mne plak meeting 2..ngan aku yang sedikit x tau menau pasal seremban..gue hentam sjalah labu..

No comments:

Click Me

Related Posts with Thumbnails